vrijdag 2 november 2012

OOTD # Burgundy Forrest

De laatste tijd ben ik erg into kleding. Ik merk dat ik kleding kopen een stuk leuker vind dan Make up en Lush de laatste tijd. Toch koop ik dat nog wel, maar wat minder. Ik vind het leuk om dingen te combineren. Hieronder mijn eerste Outfit of the Day! 



Ik draag hier mijn nieuwe Peplum rokje van Jane Norman, die ik kocht bij de V&D. Ik had in eerste instantie een maat 38 aan, die was te groot, heel trots vroeg ik aan mijn moeder of ze een maatje 36 (!!! AAAAH !!!) wilde pakken voor me. In mijn rokje heb ik een blouse aan van de C&A die nu in de kortings rekken hangt met maarliefst 40% korting. Hij is een paar maatjes te groot, maar dat vind ik wel leuk met blousjes. Er staan vogeltjes op met Burgundy, Oranje en Turqoise. Mijn sjaal komt bij de Hema vandaan, de bekende colsjaal. Mijn jasje is hierop niet te zien, maar het is een soort military look jasje van de H&M een hele poos geleden. Mijn schoenen zijn van Converse. De zonnenbril is een Vintage Rayban, man dat ding is zwaar. 

Deze foto vind ik zo geweldig leuk, mijn vriend kan mij nu dragen! Dat kon hij eerst niet toen ik 95 kilo woog. De lipstick die ik draag is mijn nieuwe liefde, nummer 107 van de nieuwe Kate Moss lipsticks! De foto's zijn gemaakt door mijn vriendinnetje Lotte, ze maakt echt mooie foto's en ik hoop dat ze vaker foto's wil maken. Ik ben echt verliefd op deze foto!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten