dinsdag 7 augustus 2012

Instagram; 05Pictures

Kijk met me mee naar wat Foto's uit Mei, bewerkt in Instagram





PhotoInformation
Mijn aller eerste Frappuchino bij de Starbucks, hmmm <3 
PhotoInformation
In Utrecht heb ik bij de Lush het aller aller laatste stukje Celebration Soap weten te bemachtigen! Ik dacht dat het een grapje was en stond om me heen te kijken of ik vast werd gelegd;  GRAPJE! 
PhotoInformation
Pff, als er iets lekker is dan is het pindakaas met chocolade... Halverwege deze maand ben ik weer flink aan de gang gegaan met lijnen. Want al dat lekkers is natuurlijk heel slecht voor de lijn! 
PhotoInformation
Hij lijkt niet... maar toch dacht ik; AAAAH
PhotoInformation
Lush Bag ;)
PhotoInformation
Prachtige bestek lade in ons hotel, vriendje en ik kwamen NIET meer bij.
PhotoInformation
Ik drink eigenlijk nooit bier, maar als we het toch krijgen én we zijn in de Heineke Brouwerij, dan doe maar.PhotoInformation
PhotoInformation
PhotoInformationPhotoInformation
Mooi he? :)PhotoInformation
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!
PhotoInformation
Ge-wel-dig-e show! 
PhotoInformation
Lachspiegels, altijd leuk!
PhotoInformation
OMG! Toen we de droomvlucht ingingen zei ik; IK MOET HIER EEN GEUR VAN! En ze hadden 'm net binnen gekregen. Hij ruikt heeeerlijk! De volgende keer neem ik die van de Fata Morgana ook mee 
PhotoInformation
Hoe blijf je dik? Zo!




Ik heb net pas Instagram op mijn telefoon, dus er zullen wel wat oude foto's voorbij komen in de Instagram; RANDOM posts :) Hope you don't mind! Maar ik vind het echt een heerlijke app die normale foto's ineen omtoverd in iets dat prachtigs! 

xoxo















1 opmerking: