dinsdag 31 augustus 2010

DIY ;; Tinted Lip Conditioner!



Gisteren heb ik een Tinted Lip Conditioner gemaakt,
een verzorgende lippenbalsem mét een leuk kleurtje!
Het is leuk en makkelijk om te maken, 
en zo word die lelijke lippenstift die je van je moeder hebt gekregen toch nog nuttig! ;) 

Wat heb je nodig ;;

- Lippenbalsem
- Vaseline 
- Lipstick
- Leeg potje


Ik heb in plaats van Vaseline het 'Wonderpotje' van Oriflame gebruikt.
Ook heb ik 2 lippenbalsems gebruikt, 1 Lipsmacker voor de smaak (deze is er uit eindelijk helemaal in gegaan) en een lippenbalsem met hetzelfde soort shimmer als de Pearl van Labello, zodat de tinted contitioner ook mooi zou gaan glimmen.



Doe wat Vaseline/Wonderpotje in het lege potje


 Dan snijd je met een mes een stuk van de lippenbalsem af


Zelfde geld voor de Lipsmacker, ongeveer de helft van de lipsmacker is uiteindelijk in mijn conditioner versmolten. Dus kies liever voor een goedkopere lipbalm.
(of je moet er net als mij een smaakje aan toe willen voegen)
Dan snijd je ook een stuck van je Lipstick af, ongeveer de helft!
Dan stop je het potje in de magnetron voor ongeveer 30 seconden, dan ziet het er als het goed is zó uit :


Dan stop je hem nog eens 30 seconden in de magnetron 


Even roeren en dan stop je hem een uurtje (of 2) in de koelkast!
Boven in beeld zie je het resultaat.


En dat is 'm! 



1 opmerking: