dinsdag 31 augustus 2010

Mijn Kastje

Ik heb vorige week een nieuw kastje gekregen om mijn make up in op te bergen, want die beautycase werd ECHT te klein! En het werd gewoon erg rommelig op mijn bureau. 
Ik ben naar de Xenos gegaan en heb daar roze plastic mandjes gekocht, helaas paste ze er niet goed in maar daar heeft mijn vriend iets op verzonnen. (de hendeltjes eraf gesneden.. :| )

Dit is het kastje, het is een ijzeren laden kastje van de Ikea! 


In de bovenste la zitten mijn oogschaduws
In het mandje vooraan zit NYX & LA Colors
aangezien ik deze merken erg fijn vind en er zeker meer van gaat komen kregen ze een eigen bakje. Achter zitten kleine paletjes en single shadows. Je kan helaas niet goed zien wat er allemaal in zit maar hij zit best wel vol.

Over de NYX & LA Colors paletjes komen nog reviews & swatches.



In de tweede la zitten mijn gezichtsproducten
in het voorste mandje Foundation & Concealers
Daar tussen in staan Finish powders & een Mineralen poeder
In het achterste mandje zitten Blushes & Bronzers


La nummer drie heeft 3 mandjes, 1 met Mascara's 1 met oogpotloodjes en 1 met eyeliners



La nummer 4 bevat Lipsticks & Glossjes


In la nummer 5 zitten mijn dagcreme, nachtcreme, moisturizer en make up remover
In de onderste la liggen mijn Lipsmackers & wat nagelakjes,
die heb ik nog niet veel want ik HEB zelf nog geen nagels! 
Jaa verschrikkelijk, ik ben een nagelbijter maar ik wil binnenkort Gel nagels laten zetten zodat ik OOK met lakjes kan spelen ;) 


Alle laatjes gehad, en ik vind het woord LA nu echt WEIRD :P

lalalalalala...
Anyway, zo ziet mijn "werk-plek" eruit!


Zie je iets waar je benieuwd naar bent, een swatch wilt zien of een review
Let me know :)

2 opmerkingen:

  1. OOOOOOOOOOOOOOOH wat erg.. ik zal eens een update maken.. er zie van sommige bakjes de onderkant nog, dat kan nu niet meer..

    BeantwoordenVerwijderen