dinsdag 31 augustus 2010

LA Colors Metallic Palettes

Een week geleden heb ik een bestelling gedaan bij www.Boozyshop.nl,
Ik heb toen 4 paletjes van LA Colors gekocht.
Ik was al bekend met dit merk, had er al 2 paletjes van uit Amerika
(6 color metallic palet & een 12 color palet)  

Ze waren afgeprijst van 4 euro naar 2 euro, helaas waren door de actie niet alle kleuren aanwezig maar morgen gaat de nieuwe webshop open dus die andere komen er wel!
Dit zijn mijn paletjes, ik heb de namen erbij gezet :) 
Hier komen de swatches!

1e foto is met flits de 2e zonder flits 

STORMY ::


FABULOUS ::



UNFORGETTABLE ::



ENCHANTED :: 



Ik vind de paletjes echt SUPER fijn, de oogschaduws zijn goed gepigmenteerd en blijven redelijk zitten. Je zult wel écht een oogschaduwbasis moeten dragen wil je dat de kleuren goed blijven zitten. Mijn favoriet van deze 4 is denk ik wel Enchanted, ik zal de kleuren niet vaak dragen want ik draag meestal bruin tinten maar ik vind de kleuren heel erg mooi. 
Ik heb groene ogen en daar matchen ze goed bij! 

Ja LA Colors vind ik een heel goed merk en zeker voor die prijs! 
en er gaat zéker meer van komen :)

Welke vind jij het mooist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten