donderdag 29 september 2011

Lush;; Godiva

Zelf lees ik momenteel het liefst over Lush, vinden jullie dit te eentonig?
Ik heb ook wat Make up spullies gekocht de afgelopen tijd, willen jullie meer afwisseling? :) Kan allemaal!

Maar wederom ga ik het vandaag toch even hebben over LUSH!
Namelijk over de een Shampoo Bar; Godiva.

-------------------------


Een shampoobar? HOE DOE JE DAT?
Heel simpel, je kan de bar op 2 manieren gebruiken:

- Wrijf hem tussen je natte handen tot het gaat schuimen, 
daarna zeep je je haren in en kun je ze wassen.

- Gewoon rechtstreeks de bar over je haren wrijven,
dan gaat het schuimen als een tierelier!

Mijn favoriete manier is de 2e, ik haal de bar gewoon een keer of 4 over mijn natte haren heen en dan kan ik het wassen. Dit vind ik de makkelijkste manier, en aangezien ik mijn bar niet met iemand anders deel, kan dat ook prima!
Wel zal hij dan wat eerder slinken, maar dat maakt niet uit. I NEED FOAM.

Lush heeft veel verschillende shampoobars, en het is maar net waar je naar op zoek bent. Ze hebben er een voor vettig haar, haar dat snel klit, roos, haaruitval noem het maar op en er zit vast een goede match voor je tussen.


Godiva is voor mooi haar, er zitten namelijk ook stukjes conditioner in. Dit merk je opzich wel maar toch gebruik ik naderhand een conditioner, om mijn haren nóg zachter te maken. Godiva maakt mijn haar al zacht, maar met een beetje Veganese erbij is het nog zachter! Met zo'n puck kun je ongeveer net zo lang doen als 3 (!!) 250ml flessen shampoo. Zeggen ze. Ik heb de mijne namelijk nog niet opgemaakt. Ook heb ik gelezen dat godiva op een gegeven moment uit elkaar gaat vallen, maar met een klein brokje ervan kun je je haren nog steeds prima wassen. 

 Godiva ruikt natuurlijk ook nog eens super lekker! Het is wel een geurtje waar je van moet houden, hij ruikt sterk naar Jasmijn. Nu vind ik Jasmijn wel lekker ruiken. Lush heeft een aantal producten met dezelfde geur, nouja, eigenlijk heeft Godiva dezelfde geur als; Flying Fox! 


Dit zijn de producten die ik heb met de geur van Flying Fox, een super lekkere douchegel van Lush. Als dit kleine flesje op is komt er een grotere, maar dat geld voor ALLE douchegels van Lush die ik heb. Ik hou dr zo van!

- Lust Solid Perfume; Ik vind Lust echt precies hetzelfde ruiken als Godiva, niet zo sterk als de Flying Fox showergel, iets zachter. 

- Flying Fox Temple Balm; Heeerlijk spul is dit! Ik snap niet dat ze geen templebalms meer maken, deze zou chagrijnige vrouwen kalm moeten maken ;) en opzich doet hij dat goed hoor hahah

- Flying Fox Showergel; Een stuk sterker als je de fles openmaakt maar onder de douche is hij heerlijk!

Tot slot nog wat Lush zelf zegt over de Godiva Shampoo Bar;

Echte jasmijn heeft zo’n sterke geur, dat je slechts een drupje nodig hebt om een hele kamer te parfumeren. En dat is maar goed ook, want het is ongeveer het duurste goedje op deze aardbol. Lush gebruikt het echte spul, gehaald uit miljoenen kleine jasmijnbloemetjes. Je haren geuren naar een sensuele tropentuin tijdens een zwoele zomernacht. En dat zit er ook nog een conditioner in, al is deze vrij licht! Met deze shampoobar kun je net zo vaak je haren wassen als met drie 250 ml flessen vloeibare shampoo.


Hij kost trouwens 8,95 en de tinnetjes zijn nu maar 2 euro ipv 3,70
Wat vinden jullie van de Shampoobars? 
En vind jij Flying Fox stinken? 
xoxo

1 opmerking:

  1. Ik heb deze ook eens gehad, gebruik ook mijn eigen conditioner naderhand. Toch vind ik een gewone shampoo fijner werken.

    BeantwoordenVerwijderen