dinsdag 13 september 2011

Lush;; Zeep?

(miranda)


Lush staat bekend om hun zeepjes, ze hebben dan ook erg veel verschillende soorten zeep. Ze ruiken bijna allemaal lekker! 
Maarja, daar zit je dan, met je blokken zeep. 
Die wil je proberen, maar die ook! 
Toch wil je dat al je zeepjes goed en vers blijven, hoe doe je dat?

Ik zelf snijd mijn zeep in stukjes, zo kan ik meerdere zeepjes uitproberen en hoef ik niet steeds dezelfde te gebruiken. Ik zal jullie laten zien hoe ik dat doe.

-----------------------------

Wat heb je nodig?


- Zeep (Dit is Bohemian)
- Mes
- Vershoud Folie

Ik zou wel een oud mes gebruiken, ik heb er 1 speciaal voor lush.
Om mijn zeepjes, bubblebars en jelly's mee te snijden.


Ik heb geprobeerd om er een muziekje overheen te zetten maar dat is niet gelukt haha maar zo kun je precies zien hoe ik mijn zeep snijd en in pak. 


-----------------------

Op deze manier blijven je Lush zeepjes een stuk langer goed!
Je moet wel uitkijken waar je ze bewaard, bewaar je zeep bijvoorbeeld niet waar hij in aanraking komt of kan komen met water. Dan zal je zeepje langzaam aan smelten. Ook moet je hem niet nat op of naast een ander zeepje leggen, op die manier nemen ze namelijk elkaars geur over. En dat is zonde, 1 stukje van mijn Bohemian zeep had ik naast een Nivea zeepje gelegd op een zeepschaaltje (ZEEPZEEPZEEP) en nu ruikt, nee STINKT ie helemaal naar de saaie nivea geur. Het beste kun je je zeep droogdeppen met een handoek en dan in een zeepdoosje bewaren, maar wel zorgen dat hij helemaal droog is als je 'm er in doet. Op die manier kun je bijvoorbeeld wel 2 of 3 verschillende lush plakjes in 1 zeepdoosje bewaren. Als ze maar goed droog zijn. Ook kun je je zeep het beste op een donkere plek bewaren. Ik heb mijn zeep een tijd op deze manier bewaard;


Dit vond ik er wel mooi uit zien. Maar aangezien ik nu nog meer zeep heb, past het allemaal niet meer in een schaal. Ik heb het nu in gripzakken, nog steeds per plakje verpakt in folie maar dan ook nog in een gripzakje. En dan in mijn Lush la. Droog en donker bewaren is het beste voor Lush Zeepjes. 

Ik zal jullie binnenkort mijn Lush verzameling laten zien, of alleen mijn zeepjes. Alles in 1 x is vast niet leuk ;)

xoxo

3 opmerkingen: