vrijdag 30 september 2011

Lush;; Haul 23-09-'11

Ik ben afgelopen vrijdag weer naar de Lush in Den Bosch geweest,
en natuurlijk heb ik weer het een en ander meegenomen.

Wil je een review van een bepaald product, laat het me dan weten.
Ik doe het met alle plezier. :)


Grote tas, maar wat zit daar allemaal in?


- Snake Oil Scalp Treatment 8,25
- Angels on Bare Skin 124 gram 11,74
- Ultrabland 45 gram 9,95 
- Helping Hands 100g 11,95
- Catastrophe Cosmetic Masker 10,95
- New Shampoo Bar + Tinnetje 8,95 + 2,-
- Eau Roma Water Toner 250g 10,95

Het maskertje heb ik gratis gehad, omdat ik 5 lege potjes inleverde.
Dit vind ik echt een super actie van Lush, alle verpakkingen kun je inleveren in ruil voor een gezichtsmasker. Deze moet je wel in de koelkast bewaren. Heb hem nu 2 keer gebruikt en als hij op is komt er een review van!


Ken je deze producten?
Wat vind je ervan :)
xoxo

2 opmerkingen: