vrijdag 4 mei 2012

Nagelbijten; Update!

Zoals misschien al te lezen viel ben ik gestopt met nagelbijten, mijn nagels zijn in die tijd zo ontzettend LANG geworden. En inmiddels ook weer afgebroken, niet leuk. Nu ga ik jullie wat foto's laten zien van mijn nagels. Ik heb ze een tijdje niet verzorgt en dat merkte ik meteen, probeer dus altijd een potje Lemony Flutter bij te hebben ;)


Op dit moment zijn ze ongelakt en een stuk korter, maar ik ga weer sparen. Lange nagels zijn mooi! Mits je er nagellak opsmeerd, want zonder zien mijn nagels er niet uit. 


Half Moon Manicure met Blue Cara Ciao van Catrice


Uiltjes <3 met Charming Secret van P2


Rudolf, hihi. Hier waren ze nog wel kort. Orly - Cherry Bomb


Design van Cute Polish.




Prachtige lak van Sally Hansen in Resolution




Witte lak met daarover de Holo van Catrice (van de Million Styles Collectie)




En als laatst, nog vers in de Lemony Flutter; PANDA'S!





Zoals je kunt zien zijn mijn nagels dus flink gegroeid, ik heb geen foto van hoe ze op dit moment zijn. Ik houd me namelijk niet meer zo erg bezig met nailart, zit ik hier, met al m'n spul haha! Ach, je kunt het maar vast hebben. Zoals je misschien in een van mijn eerste berichten kon zien had ik maar zo'n 10 lakjes in mijn bezit, mede omdat ik dus geen nagels had! Nu moet ik zeggen dat ik er zo'n 150 heb, best erg ben ik he? 




xoxo

2 opmerkingen: