maandag 21 mei 2012

Tagg; LUSH

Het zal geen nieuws zijn dat ik ook gewoon over 1 van mijn favoriete merken blijf schrijven, namelijk; Lush! Ik kwam op het internet een Tag tegen en die leek me wel leuk om te doen. 





1. How did you get into LUSH?
Ik las op het internet vanalles over Lush, en ik dacht bij mezelf, wat kan er nu zo speciaal zijn aan een stukje zeep. Toen ik met mijn vriend in Den Bosch ging winkelen ging ik opzoek, ik kon de winkel niet vinden en gaf het op. Toen liep ik er plots tegenaan. Ik kan wel zeggen dat ik meteen verslaafd was toen ik er binnen stapte, al was het in het begin wat overwhelming.
2. How much money do you spend at LUSH?

Per keer? Dat verschilt. Wat ik in totaal heb uitgegeven ga ik niet eens proberen op te tellen, dat loopt verschrikkelijk hoog op. Mijn stash is gigantisch geworden kan ik wel zeggen. Er is ook al een hoop weg gegaan hoor, maar het blijft veel. De Stash foto een paar posts terug klopt namelijk al helemaal niet meer. Maargoed, per keer geef ik als ik bestel in de UK zo'n 100/150 euro uit.
3. What's your all time favorite product from LUSH?

Mijn All Time Favorite... Dat is lastig, ik wil zeggen Karma. Omdat dat mijn eerste product was en ik er inmiddels vanalles van heb verzameld. Maar ik heb ZO veel favorieten. Maar we houden het maar bij Karma :)
4. Favorite Section from LUSH?

Bad producten, without a doubt! Ik had eerst altijd een hekel aan in bad liggen, maar nu is het een van mijn grootste hobby's. Ik heb meer dan 65 badproducten in mijn lade liggen, dus het is wel lastig kiezen. Soms kan ik er wel een half uur voor zitten en dan weet ik het nog niet. 
5. When did you get into LUSH?

Juli 2011 :) 
6. How many people did you get into LUSH?

Ummm, een stuk of 10 denk ik. Al zijn ze lang niet zo gek als ik.
7. Why do you love/hate LUSH?

Ik hou van Lush' badproducten en de geuren. Ik haat de prijzen en hun gezichtsverzorging en het feit dat ik er niet meer werk. Dat vind ik nog steeds erg jammer. 
8. Do you feel guilty once you've spent all that money on LUSH?

Soms, maar meestal niet. Het is iets dat me heel blij maak, en ik geef er veel geld aan uit dat klopt. Maar als ik me voorneem dat ik savonds in bad ga dan word ik vaak niet chagrijnig ;)
9. How many times have you read your LUSH Times?

Mijn eerste Lush Times heb ik zonder de overdrijven wel 200 keer gelezen, toen zat ik in de obsessie fase. Nu blader ik 'm een keer of 5 door en dan is het wel weer goed. 
10. How did your first LUSH experience feel?

Vrolijk, Alsof er een wereld voor me open ging. Daaaag stomme goedkope verzorgings producten en hallo vrolijke Kelly. 


Mocht je dit een leuke tag vinden, dan nodig ik je graag uit om hem te kopieren! Mocht je vragen hebben over enkele producten dan beantwoord ik die ook voor zover ik dat kan graag. 

xoxo

1. How did you get into LUSH?
2. How much money do you spend at LUSH?
3. What's your all time favorite product from LUSH?
4. Favorite Section from LUSH?
5. When did you get into LUSH?
6. How many people did you get into LUSH?
7. Why do you love/hate LUSH?
8. Do you feel guilty once you've spent all that money on LUSH?
9. How many times have you read your LUSH Times?
10. How did your first LUSH experience feel?



1 opmerking: