maandag 6 augustus 2012

Lush; Forum Party!

Dag Dames!

Vandaag een wat ouder bericht, namelijk over de Forum Party van Lush een tijdje geleden. Zoals sommige Lushies misschien weten heeft Lush eens in de zoveel tijd een Forum Party, speciaal voor Forumnites! De afgelopen 2 keer hebben ze de producten de dag na de werkelijke Party Online gezet. Een aantal Lush Fans vinden dit heel vervelend, ik zelf ben ik heel blij mee, zo heeft iedereen de kans om toch de bestellen. Bij een Forum Party moet je namelijk naar de UK bellen en met een Credit Card betalen. Ten eerste vind ik het bellen zelf heel erg vervelend, daarnaast heb ik zelf geen Credit Card in bezig. Gelukkig heb ik wel een lieve overbuuf, zij betaald voor mij de Lush met haar CC en ik betaal haar weer terug als het is afgeschreven. 



Ik had mezelf voorgenomen om niet de bestellen tijdens de Party, of ze moesten met Blue Skies Showergel aan komen zetten. Ik had gedroomt dat ik een 250g flesje in mijn bezit had en die op de badkamer had laten staan, mijn vader had het flesje helemaal opgebruikt. Ik was ZO kwaad in mijn droom. De volgende dag (IRL) werden de producten bekend gemaakt, en je raad het al, BLUE SKIES! Ik werd eventjes helemaal gek, en heb het hele huis door gerent en gesprongen. Blue Skies is namelijk een van mijn favoriete geuren. 



Het leukste van de hele bestelling was dat het precies op mijn verjaardag binnen kwam! Deze bestelling heb ik ook van mijn ouders gekregen voor mijn verjaardag, en een Panda Pillow Pet <3  Ik ben dan wel 21 geworden (WOW) maar ik vind zulke dingen gewoon nog leuk, van binnen ben ik stiekem gewoon nog een klein kind! Voor de Forum Party Itself waren er maar 2 producten gemaakt, namelijk de I Am Ten Bubblebar met American Cream geur en de Happy Blooming Jelly, in eh, Happy Blooming Melt-geur ;) De andere producten waren Retro's, maar daar was ik zo verschrikkelijk blij mee; BLUE SKIES BLUE SKIES!



Dit zijn de producten die ik besteld heb, ik zal waarschijnlijk over iedere individueel product een post maken. Of een paar tegelijk in 1 post. We zullen zien! Er staan 5 flessen Blue Skies op de foto, maar ik had er zelf maar 3 (...en ik had er misschien toch maar wel 5 moeten bestellen) Derest op de foto is wel allemaal voor mij. 

3x Blue Skies 500g; Heeeerlijke Showergel/Bath Foam met de geur van Blue Skies en Fluffy White Clouds, als je van Patchouli houd een echte aanrader, laat ik daar nu gek op zijn!

Happy Blooming Jelly; Ik ben stiekem niet zo'n Jelly Fan, en de geur vind ik ook niet zo denderend. Ik weet nog niet zo goed wat ik hier mee ga doen. Wss gaat ie weg.

8x Youki Hi Bath Ballistic; Deze prachtige Ballistic ruikt naar Godiva/Lust/'Flying Fox' HEAVY Jasmin! Als je van Jasmijn houd een aanrader,  hij is op dit moment geloof ik nog te koop op de UK Site. Ik zal binnenkort een filmpje opnemen wanneer ik er 1 te water laat, hij is prachtig!

5x Marathon Bubblebar; Voor pijnlijke spieren met dezelfde geur als Wiccy Magic Muscles

3x I Am Ten Bubblebar; AMERICAN CREAM!

2x Gratatious Violet Soap; Ruikt naar Viool snoepjes van vroeger, ik kreeg er een major Deja Vu van.

Ro's Argan Body Conditioner; Ruikt heerlijk naar Rose Jam, ik gebruik hem zelf als Bodylotion en spoel hem dus niet af. Hierdoor blijf je nog langer naar zoete roosjes ruiken

*YAY*


xoxo
Kelly


Geen opmerkingen:

Een reactie posten