woensdag 30 maart 2011

LIPSTICK!

Ik zat vanmiddag te kijken, op mijn blog.
Naar mijn stash van een halfjaar geleden ongeveer.
Stiekem ben ik een beetje geschrokken! 

Het mandje is nu namelijk OVER vol..
Dus ik heb mijn lipsticks uitgestald! 


Dat zijn ze dus (bijna) allemaal.
Hier en daar zal er een verdwaalde in een tas zitten, maar zo gaat dat met make up. Oh ff snel in m'n tas.. maar eruit halen? neuhh

Ik heb mijn favorieten op het moment er ook uit gehaald,
en DIE heb ik geswatched. Want als ik ze allemaal moest gaan swatchen dan had ik een geirriteerde arm denk ik haha ;)

Ik heb laatst wel een hoop glosjes en lipsticks getest,
ofdat ik ze nog wel mooi vond en anders gooide ik ze weg!
Daar heb ik toen wel een foto van gemaakt,
even zoeken hoor!


Helemaal vol gesmeerd hahah  en voordat ik het er toch eens af had geboend!
Mijn hele arm was knal en knal rood :P



Hier boven dus mijn favo lipsticks op het moment
Van boven naar onder zijn dat;;

P2 - 010 Rodeo Drive
Catrice - 020 Caramel Beige
Catrice - 110 Gentle Beige
Catrice - C01 Marie Antionette Urban Baroque Collectie
Catrice - 010 Gentle Nude
Maybelline - 717 Peach Nectar
Maybelline - 170 Petal
P2 - 059 Copacabana
Catrice - 030 Spicy Coral
Catrice - 220 Midnight Red
Bourjois - 12 Fuchsia Adoré

Voornamelijk Catrice, en nu hebben ze nieuwe lipsticks uitgebracht!
NOG meer mooie kleurtjes, oooh wat erg! 
No Buy? OF een groter kastje kopen..
wat vinden jullie?
Heb ik teveel lipsticks of kan dit wel voor een make up addict?

xoxo

3 opmerkingen:

  1. Dat is de moeite! Zoveel lipproducten heb ik niet, maar ik vind het wel super om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lipsticks heb je! Ach, je bent toch een beauty addict, dus dan mag het ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahah jawel he! :P Ik ben op een no buy gezet, NET nu catrice helemaal word vernieuwd.. met heeel veel spulletjes die ik wil hebben natuurlijk hahaha

    BeantwoordenVerwijderen