maandag 28 maart 2011

Aankoopjes Duitsland

Hallooo! 

Na heel erg lang niet meer te hebben geschreven, 
ben ik toch maar weer van plan aan de slag te gaan :)

Ik ben afgelopen weekend naar Kleve geweest, ik volg wat guru's op youtube en 1 had me nieuwschierig gemaakt naar het duitse merk p2.
Dus ik ben naar de DM drogist geweest en naar de supermarkt uiteraard haha!
Ook even de H&M in geweest en daar heb ik een superleuke haarband gekocht, die zal nog wel een keertje voorbij komen.


Ik heb 2 maskertjes gekocht, eigenlijk zijn het er 4 ;P
Eentje is om te moisturizen en de andere is om te reinigen 
deze waren 0,45 cent per stuk 

Dan heb ik nog een Essence face wash, met limoen en komkommer.
Hij is diepreinigend, moisturized en verwijderd restjes make up.
hij is zeep vrij en voor alle huid types.
Ik heb hem al gebruikt en hij beviel me wel, alleen voelde mijn huid noujuist een beetje uitgedroogd / strak aan.
Hij was maar 1,95

Dan heb ik nog een L 'oreal haarlak, deze wou ik al eens proberen en voor 3,45 kon ik hem even niet laten liggen. Ik heb hem vandaag gebruikt en ik moet zeggen dat hij beter houd dan Wella, tot nu toe dan! Ik heb namelijk alleen de onderkant van mijn haar een beetje  naar boven gekruld, dus binnenkort eens kijken hoe hij het doet als ik mijn hele haar krul!

Dan heb ik nog wat make up spulletjes van P2 gehaald!
Helaas waren de kleuren waar ik mijn zin op had gezet weg, maar dat maakt niet uit :) ik ga gewoon nog een keer terug hahah

Deze post zal ik straks maken, mijn camera is nu leeg!
Dus ik heb nog geen swatch van de oogschaduw kunnen maken 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten