woensdag 30 maart 2011

NYC Vervolg

Nou!

Ik ben weer thuis, en mijn make up zít nog op zijn plek. :)
Maar de oogschaduw basis uit het palette is echt RUK. (sorry?)
De oogschaduw zit nog niet écht in de crease maar mijn ooglid word helemaal vettig ervan, dus het glimt en schuift nu heel erg.

De highlighter blijft redelijk goed zitten, ik had maar een beetje opgedaan omdat ik daar niet over opgemaakt heen ga. Vandaag een beetje wel dus, want ik wou ook nog even de Lipstain goed uittesten.

De roze/rode lipstain die ik heb is in het begin echt heel erg rood, maar na een uurtje word hij al wat zachter. Na 4 uur is hij zo goed als verdwenen. 
Jammer natuurlijk, zeker als er op staat dat hij 16 UUR(!!!!!) blijft zitten.

De andere lipstain die ik heb heet 931 blabla Freesia, en dit is 'm :)



De ooglook die ik vandaag had gemaakt, die zit er nu nog ZO op.
Geen goede before foto kunnen maken, want ik had zojuist HAAST en ik heb nooooit haast :P want ik ben altijd op tijd, te vroeg meestal zelfs nog! 
Nou was ik ook op tijd, maar ik was iets te lang met mn laptop bezig.. (A)

Let niet op mijn wenkbrauwen, die moet ik straks nog even epileren!


En dat was het weer, NYC! (ik blijf maar NYX typen..)
Als jullie tips hebben, dan hoor ik het graag.

Product tips, je typt irritant tips.
Een betere camera moet er ook nog komen, dit is niks!
MAAR HIJ IS WEL ROZE!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten