donderdag 31 maart 2011

P2

P2 

P2 is een duits make up merk, te koop bij de DM Drogist. 
(en vast ook nog wel ergens anders)
Ze hadden veel verschillende producten op de kleine stand die ik zag, 
ben benieuwd of er in een andere drogist meer te krijgen is.

Ik ben nieuwschierig geworden naar dit merk door een guru op youtube, ze had een give away met 3 of 4 P2 lipsticks. En de kleuren die had waren ZO moooi!
Maar helaas hadden ze er nog maar 2, en dat waren uitgerekend die ik iets minder vond. Heb er daarom ook maar 1 van die 2 meegenomen :)
Volgende keer dan ga ik uitgebreid alles swatchen en doen hahah

Ik heb 4 producten van P2 gehaald, een oogschaduw, 2 lipsticks en 'n Crackling nagellakje. 


Lipstick Swatches 

059 Copacabana
010 Rodeo Drive






Hier de crackling nagellak, op m'n tenen. 
en m'n nieuwe sleehakken, ze zijn echt supermooi 
(&zewarenechtgoedkoop!)


Dit is de oogschaduw, hij heet 070 Grey Pleasure.
Ik gebruikte altijd zo'n taupe achtige kleur voor in mijn crease, maar de oogschaduw die ik had was bijna op! En ik kon nergens geen mooie kleur meer vinden, tot ik dus deze vond in Duitsland! 

Boven is zonder oogschaduw basis, en onder met. DUIDELIJK verschil :)
haha

Dit waren mijn P2 spulletjes voor voorlopig ;)

xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten