zaterdag 1 oktober 2011

Lush;; Bubblebars

Al mijn Lush Bubblebars snijd ik in stukken, zodat ik langer met een bar kan doen. Want zeg nou zelf, het is toch zonde om hem in 1x in je bad te gooien? 
Ik heb eens 1/4e van de Comforter in bad gegooit, en ik had ZO ontzettend veel schuim dat ik het bad niet eens meer vol kon laten lopen!

Maar van het snijden van al die bubblebars krijg je natuurlijk ook veel kruimels, die bewaar ik allemaal in een zakje van Lush. Toen ik laatst wat bubblebars aan het snijden was, ben ik vergeten om foto's te maken van hoe ik ze precies snijd. Dat komt nog wel als ik binnenkort meer bubblebars heb.

Wel heb ik een foto gemaakt van de kruimels, want dat zag er ZO leuk uit!


Dit zijn kruimels van; Aura Suavis - Turbo - Ice Hotel - It's A Date & The Comforter.

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik het zakje vol heb, en wat voor bad er uit gaat komen! Denk niet dat het heel erg lekker zal gaan ruiken, alles zo door elkaar heen. Maar wie weet! 


xoxo

4 opmerkingen:

  1. Oh wat baal ik nu dat we alleen een douche hebben. Ik mis het echt om af en toe lekker een luxe bad te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee en mis dat idd ook wel een bad, heb ook alleen een douche.

    groetjes van
    dailylovebeauty
    http://dailylovebeauty.blogspot.com/

    ps: Ik hou momenteel een giveaway

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! Jammer dat wij geen bad meer hebben. Iedere keer als ik in een hotelkamer met een bad ben, maak ik er uitgebreid gebruik van!

    BeantwoordenVerwijderen