maandag 6 september 2010

Shoplog 6-9

Zoals ik gisteren in mijn Shoplog al zei, 
Ik zou vandaag naar de Kruidvat gaan!
Ik ging met mijn moeder naar de Kruidvat en zag dat ze de Denim Collectie nog steeds niet in de schappen hadden staan, terwijl mevrouw zei dat het er maandag zou staan.
MAAR ze zei ook dat als het er nog niet was ik het moest vragen.
Dat hebben we gedaan..

Ik kreeg een grote doos in mijn handen geduwt, en mocht zelf pakken wat ik wou hebben (leukk) Ik schrok eigenlijk van hoe weinig ze kregen van alles.
Ze hadden namelijk maar 4 zwarte Gel Liners en 3 grijze! 
Van alle oogschaduw duo's hadden ze er ook maar van ieder 3 
Oke ik heb dus 3 Gelliners meegenomen (2 zwarte en 1 grijze)
En mijn moeder heeft ook 1 zwarte gelliner, dus er komt er hier nog maar 1 in de winkel.
Dat is jammer met Limited Edition lijnen, ze krijgen van alles maar een beperkt aantal.
En ik ben blij verrast! 
Ik ga nog een review schrijven over de Gel liners dus stay tuned!

Ik heb 1 oogschaduw duo meegenomen "I love my Jeans"
een hele mooie roze kleur met een zachte grijs tint.
Ik wou ook nog de fel blauwe met grijs, maar voelde me erg ongemakkelijk daar met die doos. Maaar oogschaduws gaan meestal niet zo hard, dus dat komt wel goed denk ik.

De oogschaduw duo's waren 2,50 en de Gel liners waren ook 2,50!
kooooopje.
Dus ren allemaal naar de Kruidvat en ga snel vragen naar de Denim lijn als deze er nog niet ligt! En ga dan ook meteen langs de Primera, de Glamour bestaat 5 jaar en daarom krijg je nu een Mini Chanel mascara cadeau! (hij zit in het notitieblokje, niet in het doosje)
voor maar 3,95 krijg je 500 pagina's over mode & make up 

Verder heb ik een Inecto Moisture creme gekocht, voor 3 euro bij de "Big Bazar" 


3 opmerkingen:

  1. Leuke dingetjes! De zwarte gelliner heb ik ook, hij is wel fijn :) Wat raar dat het er nog niet lag trouwens, bij de Kruidvat hier ging ik afgelopen dinsdag kijken en lag het er al, dus misschien zelfs al langer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. raar dat het er niet lag! bij ons waren ze er ook al best lang..
    maar wel mooie spulletjes ja! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee, die Inecto Moisture creme heb ik ook! Ik vind 'm wel fijn. Ik ben benieuwd of die gelliner goed werkt. :)

    BeantwoordenVerwijderen