vrijdag 1 april 2011

Bloem Oorbellen

Kuise Meisjes, Bloem oorbellen..
Die trend is je vast niet ontgaan!

Ook mij is hij niet ongezien gebleven, maar toen ik mijn oorbel maakte wist ik niet dat het zo'n hype was!
Ik had al wat mensen gezien met aan 1 kant een bloem oorbel in, 
toen dacht ik " WAT LEUK! "

Toen ik ergens die week onder de douche stond, zag ik een hele mooie pot op de badkamer staan met een orchidee erin. Dus toen ik klaar was heb ik een bloem eraf getrokken, en ben ik aan de slag gegaan met een oorbel die ik nog had liggen. Ik vond het resultaat erg mooi, al zeg ik het zelf ;)


En toen ben ik naar het centrum gegaan om bedeltjes, kettinkjes, oorbellen en bloemen te kopen. En daarna heeft mijn papa een gereedschapskist voor mij leeg gemaakt en daar al mn spulletjes in gedaan :)

Nu verkoop ik dus ook Bloem Oorbellen!
Ik wist echt niet wat ik moest vragen voor de oorbellen, de ene vraagt maar 4 euro en de andere weer 15. Daar ben ik dus een beetje tussen in gaan zitten met mijn prijs ik vraag namelijk 7,50 voor een oorbel. Kleinere oorbellen 5 euro

Hieronder komen de oorbellen die ik heb gemaakt, en die dus ook te koop zijn.
De oorbellen zijn nĂ­et van echt zilver, en de bloemen zijn afgewerkt met een ringetje.













Ze zijn allemaal 7,50 behalve de 2 hierboven, die zijn 5 euro :)
Dus wil je ook bloem oorbellen? DAT KAN! 
Laat maar een reactie achter met welke je zou willen hebben, enne ken je mensen die opzoek zijn naar zo'n oorbel? 
STUUR ZE DOOR ;)

xoxo

3 opmerkingen:

  1. Vetmooi! Misschien kan je het ook via Etsy.com verkopen =)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw erg mooi! En idd, dat met die oorbellen is een leuke trend =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Danku Dankuu :D

    Ik zal eens naar die site kijken :)
    Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen