dinsdag 25 oktober 2011

Catrice;; Big City Life

Veel beauty liefhebbers hebben een hele tijd uitgekeken naar deze Collectie, waaronder ik! Vorige week zouden de palettes in de winkel komen te liggen. 
Jammer genoeg was dat niet het geval, toen ik gister middag de Kruidvat in liep, kon ik ze ook niet vinden. Tot ik naar rechts keek! 
Daar stond een grote stand met alle producten, 6 palettes van iedere stad, met de lakjes ernaast. Die heb ik overigens niet gekocht, ookal vond ik die van Berlin wel erg mooi! Misschien dat ik hem stiekem nog wel ga halen. 


Ik heb 2 van de 4 palettes meegenomen, namelijk de Berlin & Sydney.
Aangezien ik nooit blauwe kleurtjes draag, kon ik die andere 2 wel laten liggen. Ookal had ik ze wel willen hebben, voor de heb. 

Deze palettes lijken verdacht veel op de Too Faced palettes, en daar betaal je toch al gauw zo'n 30 euro voor! Deze kosten maar 6,99 (...) per stuk! 
Voor de prijs hoef je het dus absoluut niet te laten. 


Dit zijn ze opengeklapt, de doosjes zijn van karton.
Dus ze zullen na veelvoudig gebruik wel wat gaan slijten, maar als je er gewoon voorzichtig mee omgaat en ze niet in de ronde smijt, zal het wel meevallen. ;) 


Sydney; Heeft 2 blushes en 6 ooschaduw kleurtjes. 
Vooral het rechter rijtje vind ik mooi.

Swatches? Yes Please.

van boven naar onder zijn het;
Taronga Zoo - Sydney Aquarium - The Rocks - Royal Botanic Garden
Opera House - Town Hall - Harbour Bridge - Bondi Beach


En dan mijn favoriet van de 2, het Berlin Palette! 


Een iets onduidelijkere foto, maar dit palette MOET je halen! 
Vooral de highlighter is too die for!

Siegessäule - Tiergarten - Am Alex - Ku`Damm
Unter den Linden - Brandedburger Tor - Berlin Wall - Checkpoint Charlie

------------------------

Ook zit er in beide palettes een oogpotloodje en een kwastje, het oogpotloodje is mooi zacht. Ik weet nog niet of hij lang blijft zitten, heb hem op het moment op, dus ik ben benieuwd. Qua pigmentatie zit het wel goed met deze palettes, de LE's zijn altijd wat beter gepigmenteerd lijkt wel. Het zijn goed gangbare kleuren, die je mooi met elkaar en andere oogschaduws kunt combineren. Van een natuurlijke day look tot een smokey eye in de avond. (of netzoals mij; lekker smokey eyes overdag dragen!) 

Ja ik ben erg blij met mijn palettes en ik zeg; ALLEMAAL RENNEN NAAR DE KRUIDVAT!! 

Welke wil jij hebben?
xoxo

3 opmerkingen:

  1. Oh ik wil ze ook zo graag. Jamemr genoeg loopt onze kruitvat altijd grandioos achter op de rest van het land lijkt want bij ons ligt hij nog niet in de schappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oss, toch? Klopt, die is echt heel slecht hahah bij de Kruidvat in Nistelrode heb je wel kans, mijne komen uit Veghel, dat is ook niet zo ver. Heesch heb je denk ik minder kans maar wie weet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat zijn ze mooi he! :D Ik heb ze vandaag alle 4 gescoort, haha.

    BeantwoordenVerwijderen