dinsdag 18 oktober 2011

Lush;; Kerst VIP 0510

Een aantal weken geleden ging ik naar de Kerst VIP  bij de Lush in Den Bosch!

Ik ken Lush nog niet zo heel erg lang, maar was in 1 klap verliefd op dit bedrijf. Ik heb me dus ook snel ingeschreven voor de vip. 
Bij deze vip werden de kerst producten bekend gemaakt, ik kon daar natuurlijk niet op wachten en heb alles al via het forum gezien! 
Maar nu kon ik de producten ook bekijken en ruiken.

Ik ging samen met mijn vriend, we wouden onze auto parkeren bij een transferum. Maar die was om 7 uur al dicht. Dus toen gingen we opzoek naar een parkeer garage. WAT EEN DRAMA! Toen we er een hadden gevonden en de auto neer hadden gezet, bleek dat de normal ingang gesloten was. Erg vreemd. Dus moesten we via een gek gangetje naar buiten. Ik begreep er niks van en heb nu dus ook een hekel aan die parkeer garage. Ik dacht ooh nee ohnee we komen te laat. Maar gelukkig waren we op tijd! Toen we terug gingen naar die parkeer garage konden we ook de ingang niet vinden, toen zijn we gewoon via de slagbomen omhoog gelopen.


Wij mochten als eerste naar de kelder, en ik vond die trap echt heel creepy hahah! Alles was zó leuk aangekleed! Dit was de Snowfairy Tafel, met daarop; Candy Mountain - Magic Wand - Snowfairy Liptint & Snowfairy!
Ook verschillende gifts stonden hier en daar. 


Kijk nou hoe leuk! Lush is zo geweldig! En dit bewijst dat maar weer eens. De Magic Wand is een herbruikbare bubblebar. Dus je kunt meerdere baden voorzien van bubbels met deze toverstaf! En als je geen bad hebt, is dit toch ook super als decoratie? ;)


Echt Lush! Om alles zo mooi aan te kleden, wat hebben ze hier werk aan besteed! Op deze tafel zie je onder andere; Snowcake - Glögg - Christmas MB - Buche de Noel - Satsumo Santa - Gingerbread House - Cinders en Lil'Lush Pud.

-----------------------

Als er weer een VIP is ga ik zeker! 
Het was erg leuk gedaan, het personeel zat goed in hun rol. Sommige een beetje te goed! Ik heb helaas boven geen foto's gemaakt, ik was zo in 'awe'  van alle producten. Dat ik er niet meer aan heb gedacht. Jammer! 

Boven was er nog een Igloo met 2 elfjes. Die lieten onder andere zien; So White - Australian Igloo - Jilted Elf - Pow Wow - Snowglobe - Celebrate.

En dan waren er nog Willy Wonka (de meester) & Oompa Loompa; Die 2 waren een beetje scary hoor! Ik moest erg mijn best doen om niet te laten merken dat ik bang was. Maar ze deden het erg goed en ik mocht zelfs een Golden Wonder te water laten! Ze lieten o.a. zien; Rocketeer - Superstars - Christmas Eve - Golden Wonder - Chilli Tingle - Northern Lights & Angels Delight.


Een zeer geslaagde VIP avond dus! Het personeel bij de Lush past er ook echt bij. Heel vriendelijk en vrolijk. En je ziet dat ze van hun werk houden. Maar dat zou ik ook doen als ik daar zou werken!
Mag je de hele dag over Lush praten zonder op je mieter te krijgen van je vriend en ouders omdat je er zo veel over praat.

-----------------

Natuurlijk heb ik ook nog wat dingetjes gekocht op de VIP avond.


Ik heb 3 dingetjes gekocht, erg netjes van mezelf! Ookal ben ik die vrijdag erna weer terug gegaan. Maar toen heb ik geen kerstproducten gekocht!


Christmas Eve - een mooie bubblebar, hij maakt je water ook zo'n prachtige kleur blauw. Hij ruikt naar Ylang Ylang, en zal je kerststress zo de deur wijzen! Hier komen er zeker nog meer van!


Satsumo Santa; Ruikt naar sinasappel. Deze heb ik voor de helft gebruikt. Wou heb eigenlijk in zijn geheel er in gooien, maar ik kreeg te horen 'zonde zonde'  grrr nou oke dan maar! hij ruikt droog erg lekker, maakt het water een mooie ranja achtige kleur. Maar zodra hij klaar is met bruisen rook ik niks meer. Heb een filmpje gemaakt, die komt nog.


Magic Wand; Ook deze heb ik al een keer gebruikt, hij ruikt precies zoals Snowfairy, erg zoet. Vond het leuk om hem door het water te halen, want dan rinkelt het belletje ook zo leuk! Deze maakt je water mooi roze, om meer geur toe te voegen heb ik nog een beetje snowfairy showergel in mijn bad gegooit.


SURPRISE! Jaja we kregen zelfs een kadotje van Lush!
Ik kon niet wachten in de auto toen ik een extra zakje vond, dus ik haalde hem tevoorschijn, en toen brak het teentje af! Deze ruikt echt heel erg fris, super geurtje! Ik vind losse scrubs vaak onhandig, maar ach, hij is wel heel erg fijn.


-----------------------

Lush, I LOVE YOU! 

xoxo

4 opmerkingen:

  1. Aaaah, wat ziet dat er prachtig uit, love it! Het ziet er alvast heel leuk uit, die kerstcollectie van Lush (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmm ziet er allemaal zo lekker uit vooral al die roze flesjes snowfairy :d

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had er zo graag naartoe gewilt maar kon helaas niet die avond. Fijn dat je er zo'n mooi verslag van hebt gemaakt. Ik waan me toch even at the party :)

    BeantwoordenVerwijderen