dinsdag 25 oktober 2011

Lush;; UK Bestelling

Ik heb maandag ochtend mijn UK bestelling van Lush binnen gekregen.
SUPER SNEL! Want ik had namelijk donderdag avond besteld.

Het leek me leuk om een filmpje te maken, dus bij deze.
Ik moest hem op het einde een beetje afrafelen, want ik had geen tijd meer. 








De Blue Skies Bubblebar ruikt gewoonlijk heel lekker, die van mij had echt een gigantisch vreemd geurtje. Zeg ik er niet bij in de video, want ik had haast. 

Als je vragen hebt over Lush, of een van deze producten, stel ze gerust!
Ik vind niets leuker dan vragen over Lush beantwoorden!

xoxo

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke spulletjes zeg!!! Echt heerlijk ingeslagen zie ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooo, wat een pakket! Dat is feest met uitpakken! Mooie goodies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst bij Lush! Mooie spulletjes heb je gekocht, ik ben erg benieuwd naar de reviews! (:

    BeantwoordenVerwijderen