woensdag 19 oktober 2011

Gewonnen; LUSH!

Lush Obsessed Much? Jep.

Ik heb via Facebook een prachtig kado gewonnen van Lush!
Afgelopen vrijdag had je tot die zondag de tijd om Lush Den Bosch te taggen in je status. Ik had geen flauw idee hoe het moest, heb het een aantal keer geprobeerd, en het is uiteindelijk soort van gelukt. WANT! IK WON!

Wat een leuke berichten! De prijs gaat naar: Kelly Kuipers. Gefeliciteerd! Er Staat een pakketje voor je klaar in onze winkel.


Dit stond op de facebook van Lush Den Bosch gisterochted, ik heb het eerst 6 keer gelezen en toen alles bij elkaar geschreeuwd! Ik heb toen ook alles op alles gezet om  naar de Lush te kunnen die middag. Ik was echt door het dolle heen! Dus ik stapte met mijn moeder in mijn suzuki Alto en ben aangereden naar Den Bosch. Het liefst was ik meteen naar de Lush gesprint! 


Dit is mijn mooie kado! Ik heb hem toen ik thuis was ook netjes uitgepakt, en daarna weer ingepakt. Zodat ik het kan bewaren! Had ik ook met mijn eerste Lush Kado moeten doen, maar zoiets bedenk je altijd pas later.


Blije ikke! (met een fiets...) 
En wat zat er in dat mooie kado?


ZOOOO! Veel he? Zomaar gekregen! 
Die comforter is ZO mooi, dat ie wel nep lijkt. 

- Comforter Bubblebar 
- Waving Not Drowning Bath Ballistic
- Rockstar Zeep
- Therapy Massagebar
- Dream Time Bath Melt
- Vanilla Fountain Bath Ballistic
- Dream Cream
-Dream Wash


Het is net of Lush gedachten kon lezen, want ik was op zoek naar slaap producten. Heb gisteravond dus ook meteen een cocktail gemaakt met wat spulletjes. Maar die zal ik nog wel posten. Ik ben echt heeeel erg blij met mijn kado en hou nu nog meer van Lush als dat ik al deed!

Vooral de Dream Cream kwam goed uit, ik gebruik die namelijk als nachtcreme, en dan is zo'n grote pot wel erg ja, groot! Dus deze is perfect!

YESYES I'M GHAPPYYYY (like a hippy!)
xoxo

2 opmerkingen: