vrijdag 1 april 2011

Superstay 24H

Halloo! 

Ik heb 4 kleuren van de Maybelline Superstay 24H lipsticks,
en ik moet zeggen dat ze echt super fijn zijn!
Hij blijft geen 24 uur zitten, maar hij houd er makkelijk 12 vol.
Hij vervaagd wel een beetje maar voor een lipstick is dit helemaal super natuurlijk! Als je hem net opdoet gaat hij verschrikkelijk plakken, maar als je de balsem erop doet is dit weg. 

Eten, drinken, 
Hij geeft niet af en blijft mooi op z'n plek zitten.
Ik vind het altijd zo vies als ik een boterham moet eten en hij zit dan helemaal vol met lipstick of gloss. Daarom gebruik ik het ook niet zo vaak denk ik. Ook met roken vind ik dat echt smerig, dan plakt m'n hele sigaret zo. (roken is slecht, weet ik, en ik ga stoppen :P maar 1 ding tegelijk anders gaat het mis haha)

Ze hebben 5 kleur-categorieën 
Roze, Rood, Paars en Bruin!
Voor ieder zit er wat wils tussen, dus heb jij geen tijd om constant je lipstick bij te werken dan is dit ECHT iets voor jou!
Zodra ik van mijn no buy af ben ga er denk ik nog een paar aanschaffen ;)



611 Creme Caramel
340 Absolute Plum
260 Wildberry
542 Cherry Pie


En hieronder de swatches van de kleurtjes :)


boven naar onder; 611 - 542 - 260 - 340
En hier nog alle kleurtjes maar dan op m'n lippen





Het was een HEEL gedoe om ze eraf te krijgen!
Maar met een olie basis make up remover en even boenen gaat het er wel af :)

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten