zondag 3 april 2011

EOTD ;; I Sea Spring

Hee!

Vandaag iets dat ik normaal gesproken niet zo snel zou doen,
namelijk een fel kleurtje dragen!
Ik gebruik iedere dag bruin tinten, en ik heb ook niet echt veel felle kleurtjes in mijn stash zitten. Omdat ik van mezelf weet dat ik dat eigenlijk toch nooit gebruik, best jammer eigenlijk want ik vind felle kleurtjes wel mooi ( bij andere haha! )



Ik heb een Jumbo Eye Pencil van NYX gebruikt in Milk, die heb ik aangebracht over mijn bewegende ooglid, en een beetje op het begin van mijn oog bij de traanbuis zegmaar.  Daarna heb ik een groen-blauw-achtig kleurtje gebruikt, 
toen met oogpotlood een lijntje onder de ogen en uitgevaagd. Daarna met een eyeliner stift een lijntje gemaakt. Ipv oogschaduw als "highlighter" heb ik gewoon mijn compact powder gebruikt. :) 


Op mijn gezicht heb ik Max Factor Xperience foundation in 45 Raw Silk, als blush Heather Silk van Wed n Wild en daarover heen Happy Together van Mac. 
Op mijn lippen had ik Rodeo Drive van P2


xoxo

3 opmerkingen:

  1. Ik draag zelf eigenlijk ook nooit felle kleurtjes, maar voor feestjes enzo draag ik wel eens goude oogschaduw. Dat vind ik meestal wel mooi bij bruine ogen :).
    Maar wat heb je je ogen mooi opgemaakt zeg! Echt supermooi!

    xoxo ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er bijzonder uit!
    http://brillenmode.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie kleur! ik hou ook niet echt van 'felle' oogschaduw. Maar deze kleur is zo mooi! het laat je ogen eruit springen. :D ( natuurlijk niet letterlijk want anders zou je nu geen ogen meer hebben ;o haha xd )

    xoxo.

    BeantwoordenVerwijderen