donderdag 7 april 2011

Catrice

Heeyy


Gisteren is mijn laptop op de een of andere manier weer kapot gegaan, ik zal wel weer een virus binnen hebben gehaald.. Maargoed mijn papaaa heeft hem weer gemaakt en ik kan weer aan mijn lappietoppie :)
Ik ging vandaag met ons mam naar de Kruidvat, zonder de verwachting dat ze de Catrice stand al hadden aangepast. al hoopte ik dat natuurlijk wel!
MAAR het was er wel!

Ik heb 2 lipsticks uitgekozen

110 Pink Me Up 
130 Ketch-Me-Up



Hieronder de swatches




De lipsticks smeren heel erg fijn, of ze lang blijven zitten weet ik nog niet maar daar zal ik snel genoeg achterkomen! Er zaten veel felle kleurtjes bij,
sommige een beetje te fel. Maar over het algemeen vond ik BIJNA alle kleurtjes wel mooi!
Ze waren wel lastig om te swatchen hoor, met zo'n gek puntje!
Welke items hebben jullie al ingeslagen van de nieuwe spulletjes van Catrice?
en welke willen jullie nog aanschaffen?


xoxo

5 opmerkingen:

  1. Oh mooi!
    Ik draag zelf eigenlijk nooit lipstick, maar ik vind het bij anderen altijd wel erg mooi. Als ik iets op mijn lippen heb, is het meestal lipgloss ofzo, of labello. Verder mascara, oogpotloot, eyeliner en al die dingen haha

    xoxo ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleuren heel mooi, al zou ik zelf nooit zo'n 'felle' kleuren dragen haha ;p. Ik ben meestal een beetje van de nude en zacht roze. Maar voor de rest draag ik eigelijk nooit lipstick! ;o.
    Ik ben eigelijk nog niet wezen kijken naar de nieuwe dinge van Catrice, moet ik toch snel is doen. :)
    xoxo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aangezien ik momenteel een NO BUY heb, heb ik nog niks van het nieuwe Catrice assortiment. Al denk ik wel dat ik deze week een gel liner ga halen, om hem te kunnen reviewen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A point of care to support your face care regimen of face and body to maintain healthy skin from within with vitamins. Уход за лицом

    BeantwoordenVerwijderen