maandag 4 april 2011

Outfit Sneak-PEAK

Hellooo



een sneak-peak van hoe mijn outfit eruit ziet
Ik draag een zwarte top van de H&M, een jeans van de Cool Cat
en een vestje van de ... idunno ... simpel & zwart

Mijn ballerina's zijn supaaah cheap namelijk 6 euro bij tamtamtam de Action!
Ik heb ook ze ook nog in het wit, en zwarte moeten nog komen, die hadden ze niet in mijn maat. Ik ben best een mauw als het aankomt op ballerina's
de meeste zitten namelijk echt vaag aan mijn voeten. 
Of ik vind ze gewoon lelijk.

Mijn ketting was een gift, en je mag een gegeven paard niet in de bek kijken ;)
De tas ook, hij komt van de Sacha staat erin.





Interessant? 
Niet echt, maar ik wou mn mooooie tas laten zien!
OMDAT IK M LEUK VIND
mnvriendjeniet
WHO CARES!?
notme
cause me likeyy


xoxo

2 opmerkingen:

  1. oeh i like your bag too :D.
    En wat een leuke ballerina's voor de action! Ik wist niet eens dat ze er schoenen hadden, wel slippers enzo. Maar schoenen/ballerina's? ;o.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ketting is egt super leuk <3

    Xoxo
    http://koellheid.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen