dinsdag 5 april 2011

Wishlist --*

WISHLIST!

Deze dingen staan al een tijdje op mijn wishlist,
maar helaas sta ik op een no buy, thank you momma..

Ik weet niet voor hoelang, maar als ik er af ben ga ik wel eerst naar de kruidvat!
Kijken of ze Catrice al vernieuwd hebben, en daar ga ik dan ook als eerst weer winkelen. Er zaten zo veel mooie kleuren lipstick enzo bij dat ik die MOET hebben (een paar dan, die ik ECHT heel mooi vind, die ik dan ook ECHT gebruik :P) Aangezien de blush die ik wil hebben altijd is uitverkocht, en zodra die er weer is en ik wil hem bestellen issie WEER weg. Even als het palette dat ik wil hebben, word er niet blij van.

Dus als je nog een andere webshop weet die deze spulletjes verkoopt,
dan hoor ik het graag ;)


2 Sleek Producten en 1 van NYX

- Rose Gold Blush -

Deze blush schijnt een dupe te zijn van NARS Orgasm, en dat is echt de mooiste blush ever! Dus deze wil ik dan ook heel graag proberen.
Ik hou wel van een peachy-shimmery-blush.
Ik hou totaaal niet van shimmer, maar in een blush vind ik het wel mooi.

- I Divine STORM Palette - 

Ik heb dit palette op youtube echt heel erg vaak voorbij zien komen,
vooral bij mijn favo guru's Pixiwoo.
Dus het is eigenlijk gewoon hun schuld dat ik dat palette wil hebben :)

- Nude on Nude NYX - 

Dit palette schijnt ook weer een dupe te zijn, maar dan van het wel bekende Naked palette van Urban Decay. 
Ik vind 60 euro voor een palette gewoon ECHT te veel, als ik nou centjes teveel had dan maybe maybe.. maar dan nog heb ik liever wat verschillende producten voor dat geld. ALS IK EERLIJK BEN DAN HEE :)


xoxo
GOSSIP GIRL

HAHA

1 opmerking:

  1. Ik zou ook heel graag een keer een sleek palette willen. Je ziet ze overal terug komen, en eigenlijk is er volgens mij iedereen wel tevreden over :).
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen