zaterdag 15 december 2012

Ebay; Wat is er onderweg?

Ik ben sinds kort een beetje Ebay verslaafd, laatst heb ik wat geld op mijn paypal gezet en ben ik lekker gaan winkelen. Ik heb het grootste gedeelte al binnen, misschien dat ik daar nog een post over ga maken. Nu ga ik in ieder geval laten zien wat er nog onderweg is vanuit Hong Kong, naar mij!







Aller eerst heb ik Steel Beads gekocht om Caviar Nails mee te maken, ik was mijn nagel en nailart verslaving een beetje verloren, vandaar dat mijn nagels nu weer zo kort zijn. Maar daar komt nu verandering in, ik ga ze weer laten groeien! Vandaar dat ik ook een beetje achter loop op de 'trends' ik heb de Caviar Nails nog niet geprobeerd, evenals de Nail Flocking, maar die moet nog eventjes wachten omdat ik dat mooier vind op lange nagels. GROEI! GROEI!

Ik kocht ze voor $1,51 bij http://stores.ebay.com/Millionshare?_trksid=p2047675.l2563



Toen kocht ik French Manicure Stickers, een beetje dom achteraf. Want die van Essence werken totaal niet en ik heb inmiddels andere stickertjes gekocht in de boekhandel, die stiekem zijn voor mappen. Werken perfect! Maar goed, voor die euro is het niet zo'n ramp. Er zitten ook 2 andere motieven bij dan gewoon simpel rond, dus waarom niet. Kan ze ook altijd nog afgeven! 

Ik kocht ze voor $1.26 bij http://stores.ebay.com/befdi?_trksid=p2047675.l2563



Dan 2 neppe Beauty Blenders, zelf vind ik de echte aan de dure kant voor een spons. Dus wil ik eerst met de neppe uit testen of het wel iets voor me is. Dan kan ik altijd nog de echte aanschaffen. 

Ik kocht ze voor $1.75 per stuk bij de volgende seller
http://myworld.ebay.com/hkpowerstore?_trksid=p2047675.l2559



Bij dezelfde seller als de Beautyblenders kocht ik deze Nep-Wimper-Tang, gewoon, omdat het me makkelijk leek. In princiepe heb ik geen problemen met nepwimpers aanbrengen, maar toch leek het me wel handig. Ik gebruik overigens niet vaak nepwimpers, stiekem vooral bij Carnaval, maar ik denk dat ik ze met de kerst en nieuwjaar ook ga dragen! 

Hij was maar $0.99 cent




Een week geleden heb ik Extensions van Luxury For Princesses gewonnen via FashionKitchen.com  met de stijltang was het krullen geen doen, dus zocht ik naar alternatieven en vond ik deze krullers op Ebay. Dan kan ik mijn Extensions gewoon vochtig maken, de krullers erin zetten et voila! 

Ik kocht ze voor $3.64 bij http://www.ebay.com/sch/cn-resource/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686



Ik heb iets met kruizen op het moment, ik ben totaal niet gelovig, maar toch vind ik het iets hebben! Mijn Gouden Primark Double Finger ring word dan ook vaak gedragen! (op Ebay kocht ik trouwens ook zo'n ring in het zwart) dus leek het me wel leuk om bijpassende oorbellen te hebben. 

Ik kocht ze voor $0,99 cent bij http://www.ebay.com/sch/fairyard/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686



Als laatst kocht ik een Legging! De seller heeft de 'advertentie' verwijderd dus ik kan jullie helaas niet de preciese seller laten zien, ze zijn al een tijdje onderweg, dus misschien ook maar beter ook. Als je Knitted Legging intypt dan komen ze vrijwel bovenaan te staan. Ik kocht ze voor zo'n $4,- 


Alle prijzen die hierboven aangegeven staat zijn overigens inclusief verzending, ik zoek namelijk áltijd op Free Shipping, want dat vind ik leuk! Ik haat verzendkosten, want niemand heeft er iets aan. Heerlijk vind ik dat aan Ebay. 

Koop jij graag dingen op Ebay? 

xoxo

1 opmerking: