dinsdag 18 december 2012

OOTD; Casual Sunday

Afgelopen zondag zijn mijn vriend en ik samen met Mopshondje Pyke naar de Bossen geweest! Ik droeg mijn nieuwe laarzen en verder niet zo heel veel interessants. Toch wil ik het laten zien, gewoon, omdat Pyke schattig is.


Hierboven zie je dan meteen onze hond Pyke, Pyke is een mopshondje van 1 jaar. Mopshonden worden de clowns onder de honden genoemt, en dat is hij ook echt. In de ogen van mijn vader en moeder kan hij écht niets fout doen, ik geloof niet dat ze ooit zo gek zijn geweest met een hondje. Ik vind hem lief, maar mopshondjes kunnen ook best wel irritant zijn stiekem. Ze smakken, snurken en zitten vol gas, wat niet altijd even prettig is. 

In de Auto zitten vind Pyke niet echt prettig, maar dat gaat steeds beter. Na de bossen zat hij helemaal onder de modder en is mijn kofferbak hardstikke smerig geworden!




Hierboven zie je wat ik draag; Bordeaux Rode Broek van de Funny Fashion, Beige Cropped Sweater met 'leren' accenten en Studs op de schouders, en mijn nieuwe laarsjes van de Pieces!


Ook droeg ik mijn snorren ring, een tijdje geleden kocht ik een hele set op Ebay met daarin Snorren Oorbellen, Ring en een Ketting. Die laatste is overigens al gesneuveld, maar ik kan hem gemakkelijk weer maken.

Vriendlief gaat niet altijd graag mee naar de bossen, dat vind ik best wel jammer. Ik ben namelijk heel graag in de bossen, lekker in de rust met allemaal mooie natuur om je heen. Ik droom nog steeds van een goede camera waarmee ik mooie plaatjes in het bos kan schieten! (en natuurlijk van Beauty Producten ;P )


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten