woensdag 19 december 2012

China Glaze Swatches #1

Ik heb de afgelopen tijd een behoorlijk aantal China Glaze lakken aan mijn collectie toegevoegd. Waar ik er eerst maar 2 had, staan er nu 22. Ja, dat lees je goed. Ik heb in een week tijd 20 China Glaze lakken in mijn bezit.






Dit zijn de 3 lakjes die ik vandaag ga laten zien, sommige zullen een eigen artikel krijgen vanwege een nailart of NOTD. Ik heb zelfs 2 lakjes van de OMG collectie weten te scoren, welke ga ik nog niet verklappen, maar ze zijn prachtig. Een écht OMG-Gehalte!

Als eerst, Beauty and the Beach! De naam vind ik erg leuk, het lakje ziet er zo in het flesje ook erg mooi uit. Ik heb een lakje in zo'n zelfde soort kleur, van NYC. Die dekte in 5 lagen en leek maar niet op te drogen. Dat is bij dit lakje precies hetzelfde verhaal. Het droogt maar niet op! Niet drogende lakjes zijn aan mij niet besteed, omdat ik daar gewoonweg het geduld niet voor heb. 

Wel vind ik het een mooie kleur, die zijn naam eer aan doet. Ik ben wat dat betreft echt een sucker voor namen. Beauty and the Beast, daar moet ik dan wel bij toevoegen dat ik een ontzettende Disney-Freak ben! 

Het tweede lakje is Devotion, een heel aparte kleur. Een soort Lila - Antraciet Grijze Metallic lak. Het zou overigens ook een prachtige kleur voor een auto zijn ;) (...Ik, eh, hou van auto's) 


Het lakje dekte in maarliefst één laag, en dat zie ik graag bij nagellak! Vanwege het metallic effect droogt de lak ook vrij snel, en dat heb ik ook graag. Ik van een heel erg ongeduldig persoon en houd niet van wachten. Vaak als ik mijn nagels lak kijk ik een serie, zo zit ik toch 40 minuten stil en is de kans dat ik het weer verpest minimaal.

Het laatste lakje is mijn favoriet van de 3, het is een lakje uit een oudere kerst collectie en heet Cheers To You. Het is een prachtige Zilveren kleur, ik had nog geen zilveren lak in mijn collectie, en ik ben fan!

Hier is hij te zien met flits, het is een heel erg moeilijk lakje om vast te leggen. De volgende keer ga ik proberen om foto's te maken met mijn telefoon, omdat daar een HD camera opzit. En ik wil nog steeds gewoon een goede camera kopen. Zodat je ook het prachtige effect van het lakje kunt zien. Het is geen doorsnee zilveren lak, hij bestaat namelijk uit metallic glitter.

Hier is het iets beter op de zien, het is net een spiegel en ik vind hem echt prachtig! Ik denk dat dit een van mijn kerstlakken gaat worden, al heb ik nog een China Glaze lak op het oog die het ook kan gaan worden. 


Heb jij lakken van China Glaze? Welke is je Favoriet?
xoxo

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog heb jij zeg, ik volg je nu! :)
    Zou je mij ook willen volgen?
    xoxo

    www.my-twisted-lifestory.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha whoaw dat zijn er veel!
    Ben je tevreen van chinaglaze?
    xoxo

    http://idontjustexistilive.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen