vrijdag 14 december 2012

Wishlist 12-12

Zoals iedereen heb ik wel een wishlist, ondanks dat je stiekem gewoon al écht te veel producten, kleding of nagellak hebt. Er zijn altijd wel dingetjes die je graag wilt hebben, daar zijn we meiden voor. We willen ALLES! 

Ben je benieuwd wat er op mijn verlanglijstje staat?




1. Real Techniques Kwasten; Waarom? Omdat ik de gezusters Pixiwoo altijd zie gebruiken en ze zien er zo fijn uit! Wat me tegen houd is dat het opzich best duur is, en ik telkens opnieuw weer iets anders vind dat ik wil hebben. Toch staan ze op mijn wishlisht. Ooit, dan ga ik ze kopen, allemaal. En dan gooi ik mijn andere minder geliefde kwasten weg. Mijn favorieten mogen dan wel blijven, waaronder Sigma, Hema & Elf. 

2. Studded Boots; Ik heb ze gevonden, 140 euro... Om eerlijk te zijn heb ik een redelijk aantal schoenen liggen. Nu zijn ze in de sale voor 110, mochten ze nog verder naar beneden gaan, dan doe ik het! Ze zijn helemaal leer, over leer gesproken, ik heb gisteren een paar prachtige laarzen gekocht voor een prikkie! Mijn geheime koopjes winkel ;) Ik zal ze nog eens vastleggen. 

3. Too Faced Bon Bon Palette; Wat moet ik hierover zeggen, hij is prachtig als ik de foto's en swatched op internet bekijk! Precies het soort kleuren dat ik graag gebruik, ik ben echt van de nude kleuren. Zo ben ik erg fan van mijn Urban Decay Naked Palette. Het Too Faced Natural Eye Palette heeft heel lang op mijn verlanglijstje gestaan, maar als ik dan moet kiezen is de keuze zo gemaakt. Zodra ik hem bij de Sephora zie, en ik ben écht verliefd. Dan gaat hij met me mee naar huis. 

4. Onesie; Een Pyjama die uit een geheel bestaat, en dan het liefst zo'n schattige roze Stitch! Maar de Panda en Eenhoorn versie vind ik ook erg leuk! Deze staat op Ebay voor in totaal zo'n 40 euro. Als je Onesie intypt kom je veel sellers tegen. Ik vind het vooral heel schattig, en aangezien ik zo'n kou-kleum ben lijkt me dit ideaal. Het ziet er waarschijnlijk alleen belachelijk uit, maargoed, dat nemen we dan maar voor lief. Want het is schattig! 

5. Peplum Jurk; Ik ben fan van Peplum! Ik heb inmiddels nog maar 1 shirtje en 2 rokjes in mijn kledingkast met een peplum model. Het kleed heel mooi slank af. Mijn heupen zijn ontzettend breed (Ik dacht eerst dat het vet was, maar inmiddels voel ik het bot zitten, en ze zijn gewoon brééd) en met een peplum zie je dat dus een heel stuk minder. Ik ben nog opzoek naar de perfecte peplum jurk, en een jurk voor nieuwjaar... DRAMA! 

6.... Jaa! Ik wil een van deze weken naar de Primark! En mijn vriend gaat mee, hij weet niet wat hij zegt. Want de Primark is een gekkenhuis, als hij binnen is denk ik dat hij compleet doordraait. Mijn moeder vond het ook verschrikkelijk, ik vind het ook niet leuk, maar ik hou van de Primark! 


Wat staat er op jouw wishlist op het moment?
xoxo

1 opmerking:

  1. Ik hou van die boots met studs! En zo'n onesie lijkt me ook heerlijk :D

    BeantwoordenVerwijderen