maandag 17 december 2012

NOTD

Ik wou al tijden een sneeuwpop op mijn nagels schilderen, maar omdat ik al tijden niets meer met Nailart had gedaan ben ik erg slecht geworden. Toch vond ik dat ik het moest proberen, hieronder zie je hoe ik de sneeuwpop op mijn nagels heb gemaakt!




Hierboven de kleuren die ik heb gebruikt, je kunt iedere kleur gebruiken die je wilt om je nagels mee te lakken. Ik begon met een Essence lakje uit de Crystalliced Collectie, 04 Ice Eyes Baby. Een lichtblauwe kleur met zilveren shimmer erin. 



Daarna heb ik met een wit lakje, in mijn geval Catrice - Lavender Breeze. Dat lakje is afkomstig van een oudere LE, mocht iemand een goed dekkende witte kleur kennen, plaats dan een comment onderaan dit bericht. Ik heb namelijk nog een witte kleur van Catrice, maar die dekt niet zo goed als dat ik zou willen. 


Op alle nagels witte stipjes gezet met een Dotting Tool, behalve op mijn ringvinger. Want daar moest ze sneeuwpop komen. Derest van de stappen heb ik niet goed op de foto gekregen, maar uitleggen kan ik het natuurlijk wel! 


Ik begon met het witte lakje en een dotting tool, daarmee heb ik 2 witte bolletjes op mijn nagels gemaakt. Een grote, en een kleine. Wanneer ik bezig ben met nailart gebruik ik altijd de Essence Express Dry Drops, een paar druppeltjes op de nagel en dan droogt de lak een stuk sneller op. Ideaal als je  geen zin hebt om te wachten tot alles helemaal droog is. Vervolgens heb ik de sneeuwman twee armpjes en een hoedje gegeven. Voor het hoedje maak je een streep boven zijn hoofdje en daarboven een vierkantje. Daarna kreeg hij met een blauwe kleur een sjaal en wanten. Een rood streepje op zijn hoedje, een oranje neus en een paar ogen en een kralenmondje. De laatste stappen heb ik allemaal gedaan met een kwastje. De sneeuwpop aan mijn rechterhand ziet er alles behalve zo uit! Daar moet ik nog even op oefenen!




Heb jij je nagels al in winter sferen gestoken? 
xoxo

2 opmerkingen: