woensdag 28 augustus 2013

Decluttering #1 Ladenkast

Zoals je misschien wel hebt gemerkt, zijn veel mensen bezig met het declutteren van hun Stash en Spullen.
Een tijd geleden heb ik dit gedaan met mijn make up lades, ik zal nog een artikel maken met mijn make up lades door de 'jaren' heen. 

Gisteravond heb ik verschillende lades opgeruimt, vandaag laat ik jullie mijn haar/random lade zien.



Ik begon met de lade uit de kast te halen natuurlijk, de bedoeling is dat je alles uit een bepaalde lade of plank haalt en vervolgens gaat kijken of je het wilt houden of weg gooit, en het daarna netjes opruimt.

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het weer een rommeltje is, al ruim ik redelijk vaak mijn lades, planken en kasten op.



Wat een rommeltje! 
Dit was voorheen mijn make up lade, ik was zooo trots dat ik mijn make up had gesorteerd van 2 van zulke lades naar één. Maar ik had alles zo goed ingepakt, dat er helemaal niets meer bij kon, en dat was toch wel erg lastig. Dus ik besloot toen mijn bureau lades leeg te maken voor mijn make up, en eigenlijk is vrijwel alles in deze lade beland. Tijd om hem uit te zoeken en op te ruimen.

In princiepe is die kast namelijk bedoeld voor 'beauty' relateerde spullen, zoals al mijn kasten eigenlijk. Als jullie het leuk vinden, dan kan ik laten zien wat er in die lades zit. Wie weet ga ik ze wel uitzoeken. Op de bovenste foto zie je de kast, ik zal even snel de indeling vertellen;

lade 1 -> Lush zeep en back up massagebars
lade 2 -> Parfum
lade 3 -> Lush badspullen
lade 4 -> Haar spullen ;)
lade 5 -> Sieraden
lade 6 -> Meltjes, geurkaarsen en wierrook


Een begin van de lade leegmaken, hier op zie je wat haarspullen. Mijn Luxury for Princess extensions, gekleurde clips, haarbandje, kam, primark Tangle Teezer en papilotten en krul-dingen


Verder met uitladen, alle mandjes leegmaken en weer netjes maken.
Zoals je ziet zit er vanalles in, sport benodigheden als gewichtjes, handschoenen en een telefoon-arm-houder (?) maar ook een hoop random dingen zoals Bellenblaas, een digitaal fotolijstje, en souveniers uit Venetie, Dubrovnik en Parijs.



Ook vond ik een oudere foto van mij en mijn lieve Opa, hier was ik nog een stuk dikker als dat ik nu ben. Altijd leuk om foto's tegen te komen. 


Deze spullen hoorde niet thuis in de lade, en eigenlijk heb ik hiermee een beetje vals gespeeld. Ik heb ze namelijk weer in een andere bak gepropt. Mijn roze kliko. Die zal ik een van deze dagen ook eens onder handen gaan nemen, want ik heb geen idee wat daar allemaal in zit. Een pluspunt daarvan is wel dat dat het enige rommelbakje is dat ik heb. Op mijn memory-box na dan.


Nu ik mijn haren heb geverft, kan deze ook wel weer toch? hij matched redelijk!




Ik heb niet heel veel weg gegooit uit deze lade, een aantal speldjes en wat haarbanden. Ik heb nog een aantal haarbandjes bewaard, terwijl ik ze eigenlijk niet écht draag. Maar wie weet heb ik er ooit een nodig...


ZO! Opgeruimt! Links in het roze mandje zitten mijn extensions en een speciale borstel, daarachter liggen mijn enkel/polsgewichtjes en de telefoonhouders. In het midden vooraan zitten een soort haarbandjes met ijzerdraad erin en hetzelfde soort dingen voor om een knot. Daarachter liggen haarbandjes, klemmetjes en ander spul. En daarachter staan mijn Real Techniques kwasten houders. Rechts vooraan een paar zonnenbrillen (waar is de rest gebleven?!) en daarachter weer de no-heat-krul benodigheden.

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten