dinsdag 27 augustus 2013

Ebay; Wat is er onderweg?



Ik heb weer even lekker geshopped op Ebay, helemaal gratis! 
Ik kwam er namelijk achter dat ik nog zo'n 37 euro op mijn Paypal had staan vanwege een misverstandje, heel veel wil ik daar niet over kwijt want straks kan ik alsnog gaan betalen. De bestelling is in ieder geval al vanaf maart bij mij in huis, en de producten gebruik ik erg graag. Wie weet komt daar nog wel iets van online, ik heb er toen foto's van gemaakt, maar ik heb nu een nieuwe camera. 

Goed, ben je benieuwd wat er deze keer onderweg is naar mij? 
Klik dan verder! 






Als eerste 2000 nagel studs, 1000 in het zilver en 1000 in het goud.
Ik kocht ze voor 1,98 bij deze seller 


Dan 10 rolletjes tape voor 99 cent bij deze seller 


20 Strikjes voor op je nagels bij deze seller, weer voor maar 99 cent


Pareltjes voor .... op je nagels ;) 1,15 bij de volgende seller



Nog meer strikjes! 10 stuks voor 1,57 klikkerdeklik 


100 lichtroze roosjes om op mijn nagels te plakken, deze leken me leuk in combinatie met de witte pareltjes, en de pareltjes die er zometeen aan komen. 2.24 hier


3 Dunne kwastjes, ik heb al ooit een brush set aangeschaft op Ebay, maar die kwasten waren stiekem toch nog redelijk dik. Die gebruik ik nu stiekem om gewoon mee te schilderen. 1.80 de link is inmiddels verwijderd maar als je zoekt op nail art brush dan zul je ze moeten vinden



Vervolgens een Wax Potlood om steentjes en studs mee op te pakken, ik had er nog nooit van gehoord en ik ben altijd aan het kl... met mijn vingers! En voor die 99 cent, waarom niet? Klik!



Vervolgens nog meer pareltjes! Ik heb deze gekocht bij een nieuwe seller, iets wat ik normaal gesproken niet zo snel zou doen, maar geen enkele andere aanbieder op Ebay had pastel kleurige pareltjes die bij mijn roze roosjes pasten. Ach, we zullen zien. Ze waren 1,99 en komen hier vandaan



Dan een stiekje met pareltjes, deze leek me mooi om om een knot te doen. 
0,99 cent right here



En als laatste (voor nu) een zilver kleurige ratjes ring! 
1 euro -> hier



Valt het op dat ik even een Nail Art Tic heb? Nee he? ;)
Ik zit nog een beetje in dubio om een Onesie te kopen, ik heb er laatst een gekocht bij de Primark in Essen en vind hem toch wel erg fijn zitten. Nu zag ik er op Ebay eentje, een roze ratten onesie! 
Eigenlijk wel een must voor mij he?

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten