vrijdag 30 augustus 2013

OLD; Lush Stash Foto's

Ik ben de laatste tijd bezig geweest met het opmaken van mijn Lush Stash.
En ik verdien applause! Ik heb namelijk al ruim 8 maanden niets meer gekocht van Lush, INSANE!
En daar ben ik trots op. Nu komt de kerst collectie er bijna aan, waar ik waarschijnlijk het een en ander van wil hebben. Ik denk wel dat ik ga wachten op de Sale omdat ik nog wel even voorruit kan met mijn spulletjes.




Het 'begon' allemaal redelijk klein, en ik weet niet of dat leuk is om te zien. Het groeide onwijs snel uit tot een redelijk grote verzameling. Ik begon met een aantal zeepjes en showergels op mijn nachtkastje. Dat werd al snel te klein. Ik kocht een nieuwe kast en die werd al snel gedeeltelijk in beslag genomen door mijn Lush spulletjes. Eerst bovenop, later ín de kast.



Bovenop, en ín de kast dus. Op de bovenste foto had ik voornamelijk mijn potjes spul, bovenop zeep die ik niet gebruikte (inmiddels of weg gedaan, of opgemaakt) en in het mandje zaten mijn showergels. De badlade begon overigens ook in het kleine gedeelte. Ik vond toen dat ik best veel had, en misschien was het ook wel veel... Maar het werd nog veel erger!






Ik ga hier niet al te veel over zeggen, de foto's spreken denk ik wel voor zich. 
Hierboven dus verschillende foto's van mijn badladen. Die zoals je kunt zien, helemaal propvol zat telkens. Als ik naar deze foto's kijk, dan denk ik; Oooh, die zou ik zoo graag weer eens willen hebben! En die was ook zo lekker en bladiebla. Maar ja, ik hou van Limited Edition Producten, en van spulletjes opmaken, en die 2 dingen gaan niet zo heel erg goed samen. Soms had ik namelijk wat moeite met mijn laatste bruisbal van een bepaalde LE in het water te laten, maar inmiddels heb ik geen enkel oud product meer. Het kreeg bij mij ook niet de kans om echt oud te worden. Alleen Bubblebars bewaar ik wat langer, die blijven toch schuimen en zinken niet naar de bodem zoals Bruisballen dat doen. (soms zelfs al na een maand)








Oh, mijn, god. Telkens wanneer ik al mijn spulletjes uitstalde dacht ik; WTF! 
De onderste foto is de meest recente, deze nam ik in December of begin Januarie. 

Misschien is het leuk om weer een foto te maken? Kijken hoeveel ik daadwerkelijk op heb gemaakt. Sommige dingen heb ik al best lang (Showergel) maar zolang het nog goed ruikt, gewoon gebruiken. Veel mensen weten niet dat Lush veel langer houdbaar is dan de datum die op de verpakkingen staat. Heeft het geen haar en pootjes? Gebruiken! 

(Oftewel, ruikt en ziet het er nog prima uit, dan is het niet nodig om het product weg te gooien)

Insane? Redelijk! Onder controle? Momenteel wel ja! Behouden? ....Jep....

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten