donderdag 29 augustus 2013

Random Pictures

Ik maak altijd wel foto's, maar wat doe je daar dan mee? Facebook, Instagram..
Aangezien ik al tijden niet meer heb geblogd heb ik een aantal foto's, random foto's genaamd die ik ga laten zien. Wie weet ben ik wel een keer helemaal bij om een 'mijn-maand-in-foto's' te laten zien.






19 juni was mijn verjaardag, ik heb onder andere een nieuwe Camera gekregen. Die dag maakte ik deze foto van Pyke. 




De dag na mijn verjaardag ben ik met Mike naar de dierentuin in Rhenen geweest, aan de ene kant vind ik dierentuinen erg leuk. Maar aan de andere kant word ik er ook wel heel verdrietig van. Kijk naar het gezicht van het bovenste aapje, kijk hoe de ijsbeer rond ijsbeert (...) naar mijn mening horen dieren thuis in het wild. Maar zonder de dierentuin, kon ik een van mijn favoriete dieren ook niet bewonderen.


De rode Panda, ik vind dit beestje écht te schattig voor woorden. Het is net een pokemon, en ik zou hem zo graag willen aaien! En knuffelen, en stiekem wil ik er wel eentje als huisdier. Samen met een Wasbeertje.


Ook Tijgers vind ik schattig, jammer genoeg zijn deze niet écht aaibaar.. 


Knuffelen met mijn eigen kleine pokemons! In mijn Belle en het Beest pyjama, zonder make up. 
Charmant.


Ook moest ik natuurlijk even kijken hoe het zat met make up foto's maken, dit ging niet zo goed als ik zou willen en ik begrijp nog steeds niets van de camera.



Een van mijn meest favoriete kooi inrichtigen ooit!


Mijn vriend houd van vissen, en meestal dan ga ik wel mee. Hier gingen we een nachtje bij een vijver zitten. Radler mee, Kaarten, Tijdschriften en mijn nieuwe favoriete speeltje, en dan vermaak ik me prima.


Altijd fijn, de enige 2 jokers in het spel in je handen hebben met het pesten.



Roze, Roze, Roze! Wat zou mijn favoriete kleur toch zijn?
Hierop zie je mijn nieuwe speelgoed. een Roze 3DS XL met Animal Crossing New Leaf! 


Vroeger was het niet anders dan dat ik alles in het roze moest hebben ^^ 

xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten