dinsdag 3 september 2013

Review ; Catrice Eve in Bloom - Bloomynous

Deze collectie hoorde volgens mij nog niet in de winkels te liggen, maar toen ik gistermiddag de Kruidvat binnen liep trof ik een volle display aan. Ik besloot maar één product mee te nemen, al trokken de creme blushes en de lakjes mijn aandacht ook. Wie weet schaf ik daar nog wel iets van aan.

Het mooiste product dat er naar mijn mening bij lag was toch wel deze Highlighter!





De Loose Moisturizing Highlighter in Bloomynous!
Ik ben eigenlijk helemaal niet van de mineralen poeders, maar toen ik de tester opende en de folie eraf trok (ME FIRST!) en daarna het poeder op mijn hand swatchte wist ik dat ik dit product mee moest nemen.


Ik ben gék op Highlighters! Mijn favorieten zal ik binnenkort eens laten zien. Stiekem vind ik alle highlighters die ik heb mooi. Toch denk ik dat dit een favoriet gaat worden. 



Let op wanneer je de folie eraf haalt, dit was een ware explosie. 
Ik trok heel voorzichtig, maar bij ieder gaatje dat werd verlost van de folie explodeerde poeder naar boven. Resultaat? Overal glitter! Overal poeder... Daar ging mijn witte kleed.



De poeder is erg gepigmenteerd doordat het in een minerale vorm is. Hierdoor kun je nog wel eens teveel gebruiken. Opletten daarmee dus. Eenmaal geblend is het een prachtige highlighter, ik durf niet te zeggen of hij warm of koel is. Hij is namelijk een beetje van beide, er zit goud in, maar ook roze.
Wel weet ik dat deze highlighter iedereen zal staan.


Een duidelijke foto op mijn gezicht kreeg ik niet voor elkaar. Het was dan ook al wat later in de middag, en mijn make up zat niet meer hoe hij hoorde te zitten. Wie weet komt hij in nog wat looks voorbij!


En hier een teken dat ik nogmaals naar mijn make up lade moet kijken;
 HIJ PAST ER NIET MEER BIJ! 

Dat komt dus op mijn To-Do lijst..

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten