woensdag 4 september 2013

Decluttering #2 Nagel Verzorging

Ik heb weer een lade 'netjes' gemaakt, deze keer gaat het om mijn Nagel Verzorging. De bovenste lade van mijn Helmer waar ik al mijn nagel spulletjes in bewaar. Alle lades komen waarschijnlijk aan bod, van 3 heb ik al foto's gemaakt en ze opgeruimd. 




Hier boven zie je wat er allemaal in ligt, het is geen extreme rommel, maar netjes is anders. In deze lade lag overigens officieel ook nog mijn Alcohol, maar die lag toen even beneden. 


Alle nagel spulletjes op een rij! Helaas heb ik er niet aan gedacht het andere mandje op de foto te zetten. Ik zal alle producten even langslopen. 

Essence Basecoat; Hier heb ik eigenlijk niet zoveel over te zeggen omdat ik hem niet écht gebruik. Slecht he? Dus volgens de Declutter Regels had ik hem eigenlijk weg moeten doen. Maar een extra Base Coat in huis is altijd handig toch?

Essence Cuticle Remover; Ik heb hierboven 2 Cuticle Removers liggen, Essence en P2. Ik kan eigenlijk niet echt zeggen dat ze iets doen, want ik heb niet écht overgrown nagelriemen. Ik gebruik ze ook niet heel vaak, soms als ik een keer een week lang geen Lemony Flutter heb gebruikt dan is het wel nodig. En dan werkt het wel, maar om het zo te gebruiken heeft het bij mij niet erg veel zin.

Essence Quick Dry Topcoat; Mijn favoriete product wanneer ik Nail Art op mijn nagels maak. Ik vind een Topcoat namelijk veel makkelijker in gebruik dan de Express Dry Drops, die maken je nagels en handen vettig en glimmend en ik vind het helemaal niks.
Hierboven zie je 2 flesjes, beide aangebroken. Dus eentje ging er weg, daar kon ik toch al niet écht meer bij zonder het flesje schuin te houden.

Essence Nail Hardner; Wederom kan ik hier niet zo gek veel over zeggen, ik gebruik hem niet écht. Heel af en toe wanneer ik mijn P2 Nail Wonder niet kan vinden gebruik ik hem. Ik heb ook redelijk dikke nagels van mezelf, maar af en toe zoiets opsmeren kan geen kwaad. Ik zal hem eens wat vaker gebruiken.

De laatste P2 producten en het trind product vind ik echt van die ik-verveel-me-kom-laat-ik-iets-anders-dan-lemony-flutter-opsmeren-producten. Wat dus niet vaak voorkomt want ik hem mijn Lemony Flutter op mijn bureau en een tinnetje in mijn tas. Soms wanneer ik tv lig te kijken pak ik zo'n flesje uit de lade en dan smeer ik mijn nagels daarmee in. Ik heb ze nu overigens in mijn tas-toilet tasje gedaan zodat ze vaker aan bod komen. 


 De P2 8-in-1 Nailwonder vind ik écht geweldig. Ik heb er al 2 flesjes van opgemaakt en heb gelukkig een back up staan. Het is eigenlijk alles in 1; Top Coat, Nail Hardner, Color Refresher, Nail Sealer, Quick Dry, Ridgefiller, Anti Splitting Coat & UV Protector. Dus volgens het flesje heb je alleen maar die lak nodig, en verder niets. Ik gebruik hem eigenlijk altijd alleen als Base Coat.

In het andere mandje heb ik een Cuticle Scrub van P2, een handscrub/olie van P2 en een nagel/hand-bad olie van Oriflame liggen. Oh! En de Handschoentjes van The Body Shop. Ik heb ze 1x gebruikt en voelde me net Mickey Mouse in bed... 

Deze was toe aan vervanging, en ik heb de dag daarop ook meteen een nieuwe gehaald. Ik gebruik de lijm niet waarvoor hij bedoeld is, want eerlijk is eerlijk. Nagels lijmen? Dat houd hij niet. Hij hete hier nog SOS Nail Glue. Er was amper iets uit, en toch heb ik een nieuwe gekocht. Waarom? Ik gebruik de lijm om nail art spulletjes op te plakken. Daar is hij namelijk wel geschikt voor en het werkt gemakkelijker dan andere nagel lijmen zonder kwastje. Het volgende exemplaar komt dus bij mijn nail art spullen te liggen. Dat word pas een opruim drama...


Dit is wat ik weg gooide. Een uitgedroogde nagel-lijm, een scrub met een houdbaarheids datum van 2009 en een klein laagje topcoat. 


Tadaaa! 

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten