dinsdag 10 september 2013

Mijn Everyday Verzorgings 'Bak'

Vandaag wat foto's van mijn Everyday Verzorgings bakje!





Zoals je hierboven kunt zien staat het op mijn Bureau, naast mijn Laptop. Zo kan ik gemakkelijk alles pakken en weet ik zeker dat ik niets vergeet. Naast het bakje/kastje staat desinfecteer gel, dit gebruik ik voordat ik mijn gezicht was of make up op doe. Daarnaast een dispenser met wattenschijfjes. 


In de onderste lade ligt eigenlijk vanalles. Mijn 'oude' gezichtsverzorging bijvoorbeeld, ik heb tussendoor ook nog wat producten van Lush gebruikt maar die heb ik aan de kant gelegt. Wat ik daarvan gebruikte was overigens; 9 to 5 / Stargazer, Ultrabland en Almond Kisses Moisturizer. In het bakje ligt een dagcreme van Weleda, een Gezichtsreiniger en een Olie, allen van de Amandel lijn voor de gevoelige huid. De Olie gebruik ik vaak wanneer mijn huid iets droger is als normaal, dit heb ik vooral in de winter nodig. Verder ligt er een creme deo van Balea, een potje oogcreme van Clinique en een proefmonster van het GlamGlow masker. 


In de lade daarboven liggen voornamelijk wat lip producten. Lipsmackers (waar ik er overigens nog veel meer van heb) Burt's Bees Balsems, Shea Lipbutter van The Body Shop en Popcorn Lipscrub van Lush (Gadverdamme... wat is dat spul smerig trouwens!) en mijn potje Lemony Flutter! Dit is alweer mijn 2e potje. De vorige heb ik helaas weg moeten gooien omdat die niet meer goed rook en smeerde, hij was gelukkig al wel bijna leeg. 


Dan wat er bovenop allemaal staat, mijn Clinique producten. Ik ben nu een week of 2/3 bezig met het 3 stappen plan van Clinique, ik durf nog niet zo heel goed te zeggen wat ik er nou precies van vind. Opzich voelt mijn huid goed aan, maar helaas merk ik nog niets van verminderde mee-eters en onzuiverheden. Ook blijft mijn voorhoofd droog. Wie weet gaat daar nog verandering in komen, ik wacht nog even af. Ook heb ik een heleboel Mini's van Clinique die ik kreeg bij deze of vorige aankopen (dit zijn trouwens niet alle mini's) ik vind ze vooral makkelijk om mee te nemen wanneer ik bij mijn vriend ben of een weekend weg ga. Zo heb ik laatst bij de Douglas 3 tasjes gekregen met mini producten (Take the Day Off, Superdefence Moisturizer & Oogcreme en een mini mascara) Zo veel tasjes omdat mijn moeder ook begonnen is met het 3 stappen plan. Ik ben benieuwd. Mijn huid kan meestal niet zoveel verdragen en ik merk dat sommige producten prikken op mijn huid. Wel is de Toner echt schrikbarend goed, ik ben laatst in Assen geweest, en wanneer je een dag doorbrengt tussen de uitlaatgassen is het even schrikken wat je daarmee van je hals poetst! 


Wat gebruik jij iedere dag op je gezicht?
xoxo



1 opmerking:

  1. Leuke blog! Zou je ook eens op mijn blog willen kijken?

    Liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen