zondag 26 juni 2011

voor de 3e keer

Bonjour!
 & Hallo

Voor de 3e en laatste keer ga ik weer beginnen met mijn blogje.
De vorige keer ben ik gestopt in september, en weer begonnen in maart.
Toen weer gestopt in april *shame*

Maar aangezien ik toch íedere dag bezig blijft met make up, 
en ik toch dingen blij aanschaffen.
(en aan WIL schaffen)
Dacht ik, waarom niet gewoon doorgaan met je blog.
Als je toch zo'n make up  addict bent, 
kun je dat net zo goed met andere delen.

Ik ga dus proberen om iedere dag, of om de dag,
een artikel te posten.
Ik ga proberen vooruit te werken, want ik heb vaak zo'n last minute 
"dit wil ik gaan doen"-bui.

Ik heb wel even een vraagje,
hóe kom je aan meer followers? :)
Degene die me daarmee kan helpen is mijn hero!

Vol goeie moed ga ik dus WEER beginnen met mijn blog :)
Het zal dus vooral over beauty gaan, maar soms ook een random artikel over iets dat ik leuk vind of wat ik heb gedaan of blablabla! 

Ik ga nu nog even lekker lezen in Frostbite van de serie The Vampire Academy,
over boeken zal ik bijvoorbeeld ook wel eens schrijven. :)

I'll see you tomorrow!

PEACE, LOVE & BEAUTY
jammer dat andere deze naam ook mooi vonden..

xoxo

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je de draad weer gaat oppakken! Ik zelf heb een enorme stijging in volgers gemerkt vanaf dat ik consequent elke dag een artikel 's ochtends vroeg plaatste. Ik denk dat veel mensen die beauty-blogs volgen die regelmaat fijn vinden, gewoon weten wanneer ze weer een artikel kunnen verwachten.
    Toegestaan spammen in een forum met zo'n topic ervoor wil ook misschien nog wel helpen.
    Erg veel succes in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je meer volgers wil, moet je eerst en vooral vaker posten en dan op andere weblogs reacties laten en je blogURL in het daartoe bestemde vakje zetten, en ook andere blogs volgen.

    Dat heeft mij geholpen tot veel volgers :-)

    groetjes en succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je weer herbegint! Helaas, kan ik je niet helpen met tips om aan meer volgers te komen.

    BeantwoordenVerwijderen