maandag 27 juni 2011

BESTELLING!

BESTELLING GEDAAN BIJ;;;;;;;
www.eyeslipsface.nl

Kelly says: "DOEN!"

 Ik heb gisteren de Cosmo Girl weer gekocht, zoals ik braaf iedere maand doe.
Ik moet eigenlijk gewoon een abbo nemen hihi :)
En daarin stond een klein stukje over ELF make up, nu heb ik zelf een hele mooie highlighter en bronzer in bezit van ELF waar ik tevreden over ben!
En HEEEL erg veel dingen op die site waren maar 1 euro, nu kan je dat als beautyloves toch niet aan je neus voorbij laten gaan wel?
Ik dacht als ik nu niet bestel, en het staat in de cosmo girl, dan is over 2 weken alles weg. OH NOOEEES!
Dus ik heb een bestelling gedaan!

Ik heb 13 dingetjes gekocht, voor....13 euro!
Er kwamen natuurlijk wel nog 6,75 verzendkosten bij maar dat maakt niet uit.
Als het goed is gaat het morgen op de post, en heb ik het woensdag in huis!

Wat heb ik gekocht?

een Tinted Moisturizer, een Liquid Highlighter, een wit Oogpotlood, een Blush, en 6 kwasten!

Hoe dit eruit ziet en gaat bevallen zul je de komende tijd wel lezen,
Ik ga de kleurtjes enzo dus nog niet verklappen. Als de spullen bevallen dan zal ik misschien zelfs nog wat dingetjes aanschaffen van elf...


 ---------------------------------------------


ZO! 
Ik heb voor morgen en overmorgen de artikelen nog klaar, misschien dat ik straks nog wel even verder ga! Ik ga proberen om iedere dag een beauty artikel te schrijven, en misschien nog een random artikel erbij :) Dus 2 artikelen per dag. 
Mocht ik merken dat het te veel word, dan word het er 1.
Er gaat stiekem namelijk toch best wat tijd in een artikeltje zitten, maar dat neem ik voor lief. Het is namelijk erg warm buiten en ik heb gelukkig een ventilator op mijn plavond.

Ook zul je wel eens artikelen vinden over wat ik heb gedaan, wat ik aan het lezen ben, wat ik gelezen heb, welke films ik wil zien en welke ik recentelijk heb gezien, en gewoon ook dingen die mij bezig houden. (wat vooral toch make up is hoor..) Ik zit op het moment iig BOMVOL inspiratie voor mijn blogje :) dus hou hem in de gaten!
xoxo
 

2 opmerkingen:

  1. Ik krijg het als het goed is vanmiddag binnen! (A) Zit alleen te balen dat ik niet meer heb besteld, haha!

    BeantwoordenVerwijderen