woensdag 29 juni 2011

Shoplog;; Douglas!




Even een kleine shoplog tussendoor!

Scent Sensations Lotus Lounge - Douchegel
Clinique - Take the day off makeup remover
Douglas - Gentle eye make up remover 

Daarbij kreeg ik 2 proefjes van Jimmy Choo,
die parfum die ruikt ZO lekker! 
Echt niet normaal, het is dat ik vind dat ik eerst wat parfum moet opmaken maar anders dan had ik deze zeker gekocht! Misschien als beloning als ik een parfum op heb gemaakt.. oeeeehhh ;)

En een proefje van de Estee Lauder tinted Moisturizer



 De Douchegel ruikt echt superlekker, maar ik heb hem nog niet gebruikt.
Eerst maar even de Sanex Zero opmaken (BIJNA) en dan ga ik aan deze douchegel beginnen. 
De Clinique remover is echt superfijn, als je denkt dat je alles van je gezicht af hebt gehaald, en je gaat er nog eens met dit spul overheen..
WAUW!

Ook hoef je niet zo hard te wrijven, wat ik zelf altijd nogal irritant vind.
De Douglas eye make up remover is ook fijn, ookal moet je wel iets harder wrijven als je een waterproof eyeliner of mascara hebt gebruikt. Verder doet hij zijn werk prima. Ik vind zo'n klein flesje vooral handig om mee te nemen als ik naar mijn vriend ga. De volgende keer zal ik wel eens laten zien wat ik aan make up producten meeneem ieder weekend. Het verschilt steeds, maar ik sleur nogal wat mee. Omdat ik toch graag wil kiezen als ik mijn make up doe :)
xoxo

2 opmerkingen: