dinsdag 28 juni 2011

Trend: Maxi Dress

Je ziet ze tegenwoordig overal, zeker met dit lekkere week!
De Maxi Dress!
Je hebt ze in superveel verschillende soorten, met bloemetjes, ruitjes, rondjes, vierkantjes, allemaal gekke printjes en stofjes en modellen.
Ik vind ze zelf wel mooi, en als ik ze draag dan draag ik ze in combinatie met Sleehakken en een beetje hippie-chique. 

Als je een maxi dress draagt moet je alles simpel houden, armbandjes enzo kan erg leuk zijn, maar er dan nog een ketting en idunnowhat bij kan hem al snel overdone maken. De jurk is het pronkstuk.


Dit zijn de mijne, de linker is meer een maxi-skirt.
Ik had de roze ook in het blauw-groen-ish maar daar heb ik een stuk af laten halen omdat ik hem te lang vond.. (dat was vorig jaar)
Ik heb ze allemaal vorig jaar gekocht, en ze zijn nu een beetje te groot, maar dat maakt met een maxi dress niet uit, die zijn al groot!

Ik ben namelijk in ongeveer anderhalf jaar tijd 20 kilo afgevallen, en er moet er nog een hoop af. Maar alles met zijn tijd, te snel kilo's kwijtraken is niet goed. Dus volgend jaar rond deze tijd ben ik eindelijk blij denk ik.
-----------------------------------------

In de zomer draag ik wel echt graag jurkjes, heel simpel, slippertjes eronder en klaar! Ik hou vooral van bloemetjes enzo, ik zal binnenkort een Zomerjurkjes artikeltje schrijven, die ik zal verdelen in een paar keer waarin ik mijn jurkjes zal laten zien. :) 
Wat vinden jullie van de Maxi Dress?
Of dragen jullie (netzoals mij) liever gewone kortere jurkjes?
xoxo

4 opmerkingen:

  1. Hele leuke jurkjes, ik vind vooral de middelste heel leuk! (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie jurkjes! Die linkse vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn hele mooi jurkjes! Ik draag zelf liever wat korte jurkjes. Ik ben erg lang en in zo'n jurk lijk ik helemaal onwijs lang en dat geeft mij een niet lekker gevoel, dus daarom draag ik ze niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, heel leuk zijn die! Ik heb op dit moment ook een maxi dress aan, van H&M. Ik heb vanochtend heel lang getwijfeld of ik die zou aandoen naar school, en iedereen gaf complimentjes, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen