donderdag 30 juni 2011

TAG: Wat maakt jou echt blij!?

Ik kwam deze tag tegen bij Madam Lotte
Ik vond hem leuk dus ik dacht, die neem ik over!
 Dus als je dit een leuke tag vind, kun je hem even op haar website kopieeren 


Van welke mensen om je heen word je blij? 
Ik word blij van mijn vriend! En natuurlijk ook van mijn Ouders & Broertje, niet altijd natuurlijk, maar dat hoort er ook bij! Verder ook vriendinnen, ofcourse! EN MIJN RATJES! Dat zijn geen mensen, maar wel mijn baby's 
 
Van welke make-up producten word jij blij?
Ik word blij van mijn NYX spulletjes, het Champagne en Caviar palette gebruik ik wekelijks met plezier. Ik word eigenlijk wel blij van alle make up! Als ik mijn laatjes openmaak en even rommel, yess than I'm happy!

Van welke film(s) word je blij?
RAPUNZEL! (Tangled) Ik vind deze film echt awesome! Verder word ik van bijna alle Disney films wel blij, ik hou echt van Disney! Ook een romantische comedy vind ik heeerlijk om naar te kijken, al die "zucht" momenten hihi

Van welke muziek word jij blij?
Hardcore! Ja.. zeker als de zon zo lekker schijnt, in de auto, love it!
En sommige nummers gewoon zo op de radio, daar kan ik ook wel blij van worden :)

Van welke internet site word je blij?
Alle beauty-related websites! en Youtube ofcourse

Van welk eten word je blij?
Frietjes (A) Ik let sinds een tijd goed op wat ik eet, ik ben daardoor al bijna 20 kilo kwijt geraakt. Dus als ik dan frietjes eet, word ik daar wel blij van. 

Van welke momenten word je blij?
Alle mooie dingen om je heen. Simpele dingen als een regenboog, of gewoon naar dieren kijken op de kinderboerderij waar ik werk. Ook word ik blij van winkelen...maar dat is niks aparts he ;)

Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?
Oei.. Ik kan mezelf goed inleven in anderen. Maar dat is meteen ook een slechte eigenschap omdat ik daar soms heel lang mee rond kan blijven lopen.

Van welke hobby word je blij?
Ik word blij van zingen :) ( Klik hier voor mijn Youtube kanaal
Verder word ik blij van opmaken, lezen, mijn ratjes knuffelen, film kijken en the sims ofzo spelen


-------------------------------------------


xoxo

2 opmerkingen: