woensdag 29 juni 2011

FullFace;; Everyday

Vandaag een Full Face
Deze look draag ik bijna iedere dag, alleen wissel ik hem af met oogschaduw kleuren. Ik vind een winged eyeliner echt helemaal geweldig!
Het mislukt zo nu en dan wel, en dan denk ik GRRRR! (jaja)
 Maar toch blijft dit een look waar ik maar naar terug blijf keren!

Je kan met een winged eyeliner namelijk overal mee naar toe,
de ene dag draag ik hem met lichtroze of nude lippen, de volgende dag met KNAL roze of rode lippen. Het is tijdloos en je kan er iedere dag mee voor de dag (huh) komen! Je kan hem heftiger maken door de kleuren donkerder op te zetten, voor s avonds bijvoorbeeld. 



Dat was de look, ik heb echt een betere camera nodig!
Ik heb misschien wel 100 foto's gemaakt hahah!
Maar de kleuren komen niet zo goed over op foto, helaas!
Ook is de highlighter enzo niet erg goed te zien, maar bare with me!
Ik heb nu geen centjes voor een goede spiegelreflex.




Full Face!
Met mijn mooie rattenkooi op de achtergrond!
RATTEN!? IEEH! Nee, ratjes zijn heel erg lieve beestjes hoor! ^_^
De oorbellen die ik in heb, die waren supercheap!
namelijk maar 2 euro bij de Kruidvat!
Ik heb ze ook in het rood en bij allebij een bijpassende ring :)
Dan de producten die ik heb gebruikt!


Maybelline - Superstay 24H Foundation - 010 Ivory
Deze foundation was eerst te donker voor me, ik BAALDE want ik heb hier nog een back up van in de seal. Maar nu het zomer is en ik wat verkleurd ben, past hij zo goed als perfect bij mijn huidskleur! Ik ben blij!
Bourjois - BIO Detox Concealer - 02 Light to Medium
Fijne concealer, maar je moet hem erg goed uitblenden. 
hij heeft een beetje een plakkerige substantie.

Calvin Klein - Loose Powder - 01 Fair
Deze poeder gebruik ik ALTIJD om mijn foundation en lipstick af te poederen!
Voor lipstick heb ik een beetje gede-pot in een everyday minerals potje ;)
Het is een erg fijne poeder, zo goed als doorschijnend en hij matteerd de huid heel mooi! ik gebruik hem ook altijd om mijn conealer af te poederen.

NYX - Mosaic Blush - 08 Spice
Ik hou van NYX, meer heb ik niet te melden!

Benefit - Posietint
Heel mooie blush, ik heb hem hier onder mijn blush en als lipstick.
Hij blend fijn uit en als je meer kleur wilt is dat ook zo gebeurt!
Benefit - High Beam
Echt een mooie highlighter is dit!
Ik wou al heel lang High Beam van Benefit kopen, 
en ik vond toen Posietint & Highbeam op marktplaats.
(ik MOET hier even over klagen hoor!)
Dus ik heb ze beide van deze mevrouw overgenomen, ik was helemaal happy!
Dit was een verjaardags kado van mezelf, voor mezelf.
Ik was namelijk jarig op 19 Juni, en dat was op vaderdag.. dat was dus echt 1000x NIKS! :( Dus ik vond dat ik mezelf wel mocht trakteren op iets leuks.
Nou goed, ik dus helemaal blij toen ik een envelop op tafel zag liggen.
Toen ik het openmaakte voelde ik mezelf behoorlijk belazerd.
Het bleken namelijk 2 mini's te zijn, en dit terwijl dat niet vermeld stond in de advertentie (mevrouw zei van wel, maar ik weet zeker van niet)
Daar ging mijn verjaardags kado.. :(

Catrice - Liquid Liner Waterproof - 010 Don't Leave Me
Deze eyeliner is echt super, ik gebruik hem dus ook bijna iedere dag.
Je kan er een mooie dunne strakke lijn mee maken, die echt de hele dag blijft zitten! met een goede make up remover is hij er zo af, maar anders sta je wel ff te boenen! Ik zal een van deze dagen eens een review over dit product schrijven, waarin ik kijk HOE waterproof hij is!

Essence - Eyebrow Stylist set - ikkangeenkleurvinden
Zoals je ziet vind ik dit een erg fijne wenkbrauw poeder, je ziet zelfs al de pan (PLASTIC in dit geval). Toch ben ik benieuwd naar de wenkbrauwen poeder van Catrice.. Zodra ik een nieuw make up kastje heb (deze is te klein) ga ik m halen.. nu heb ik namelijk geen plaats!

HEMA - Eyebrow Gel - Lichtbruin??
Ik had eerst altijd de wenkbrauwengel van Essence, maar die was vies en bijna op. toen heb ik deze gehaald bij de hema, met een kleurtje zodat als ik haast heb er toch nog een beetje kleur op mijn wenkbrauwen komt!

Catrice - Our Best Length Ever! Mascara 
Redelijk fijne mascara, na een paar laagjes. Ik heb zo veel mascara's dat ik ze nu allemaal maar eens moet gaan opmaken ipv maar bijkopen!
Daar ben ik dus mee bezig, ookal kan ik er ook een paar weggooien.
Misschien maak ik ook wel een weggooi-opmaak artikeltje :)

Sephora - Colorful Duo - 05
Deze oogschaduw vind ik echt superfijn, met alleen dit duo kun je een mooie smokey look maken. Wat ik eerst ook iedere dag deed toen ik hem net had.
De bruine kleur gebruik ik het meest, maar in de creme kleur zit noujuist de pan! Dit is overigens de kleur die ik heb gebruikt in deze look :)

Joey New York - Eyeshadow Glow
Ik heb 3 oogschaduws van Joey New York, deze paarse met een mooie subtiele goude shimmer erin. Een lichtbruine en een gouden/gele highlight-creme. De lichtbruine gebruik ik ook bijna iedere dag, in deze look, in plaats van de paarse die ik dus hierbij op had!

P2 - Matte Dream Eyeshadow - 070 Grey Pleasure
Deze oogschaduw is mijn favoriet sinds ik hem heb gekocht (shoplogje staat op mijn blog ergens). Die gebruik ik bij zo goed als iedere look! Hij past echt overal bij, en ik gebruik altijd bruine neutrale kleuren. Ja, deze is echt perfect. Dus als je ooit bij een DM in Duitsland komt, deze MOET je meenemen!

Naamloospotje - HEMA Eyeshadowbase
Ik dacht dat hij op was! Tot ik hem openknipte.
Ik heb de oogschaduw basis toen gede-pot in een klein potje, hij gaat nu al super lang mee. De volgende keer als ik een oogschaduw basis aanschaf, gaat ie weer in zo'n potje! (als ie bijna op is dan..)


---------------------------------

Ik heb altijd als ik een pan van het product zie, dat ik dan zo snel mogelijk een nieuwe moet gaan halen! Zo zit ik nu met 3 Oogschaduws van Catrice uit een LE (OHNEE HIJ IS LIMITED! IK MOET ER MEER HEBBEN!), Had ik 3 Mineralen poeders van Catrice in geslagen toen ze eruit gingen (waarvan ik er 1 al COMPLEET op heb gemaakt) en heb ik mijn favo lipsticks uit de LE en Spicy Coral nog in kunnen slaan. 
Hebben jullie ook dat als je iets fijn vind dat je er meer van moet hebben?
Jawelhe..

xoxo

2 opmerkingen:

  1. Mooie look, die blush van NYX vind ik echt super mooi! Die mascara van Catrice lijkt mij ook fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is ook fijn! Dat viel me erg mee, ik koop meestal de ietwat duurdere mascaras van maybelline en l'oreal enzo. Maar deze en de Lashes to kill van catrice zijn beide erg fijn, alleen niet waterproof! en dat vind ik dan weer heel jammer :)

    BeantwoordenVerwijderen