maandag 27 juni 2011

Breaking Dawn

Hayyy!

 Ik begin vandaag met een random bericht,
en ga dadelijk aan de gang met vooruit werken aan artikelen :)
 en ook proberen om wat dingen aan mijn blog te verbeteren.

p.s. send over your friends, and followers.. (A)

---------------------------------------------  

T W I L I G H T ; B R E A K I N G   D A W N <3
heb je de trailer gezien?
NEE!? KOMTIE!



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!
En nu kunnen we allemaal helemaal niet wachten tot hij uitkomt,
ofja ik in ieder geval niet... Ik denk dat ik voor het zover is
het boek nog een keer ga lezen.. Of noujuist niet..

Toen eclipse uitkwam zat het boek nog vers in mijn hoofd, en viel de film best wel heel erg tegen. Bij Twilight en New Moon had ik dat niet,
omdat ik eerst de beide films gezien heb
en TOEN de boeken pas ben gaan lezen. 

Ik ben toen met een vriendin van me naar de Marathon geweest, dat duurde echt super lang. Maar wel echt heel leuk om mee te maken!
een zaal, helemaal gevuld met Twilight fans!
Wij hadden echt de meest awesome plek uit de hele bioscoop.
Helemaal achteraan, met tafeltjes. We waren er heel erg vroeg,
daarom hadden we als eerste keus. 
Toen we daar zaten werden de 2 stoelen naast ons gereserveerd voor een meisje en haar vriendin in een rolstoel.
Je had de blikken eens moeten zien, hoe VEEL mensen die plekken wouden hebben (waar wij dus ook zaten)

HIHI!

Team Edward of Team Jacob?
doe maar edward

en kan je ook niet wachten tot het november is? 
Of heb je een hekel aan Twilight?

xoxo

4 opmerkingen:

  1. écht wel team edward, sorry Jake, ik ben nu nog steeds in new moon aan het lezen, en het gaat niet vooruit omdat het hele tijd over Jacob is, maar sinds gisteren zijn Bella en Edward weer samen en durf ik mijn boek niet meer weg te leggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eigenlijk geen keuze tussen de twee. Maar ik verlang wel tot de film uitkomt want ik ga kijken met mijn vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De boeken zijn ook echt geweldig! Ik vond new moon ook lang duren, omdat er veel jacob in voor kwam.. grrr :P Ik heb ze wel in het engels gelezen, dan vind ik ze mooier :) en ik ving engels gewoon een stuk fijner lezen hahah

    TEAM EDWARD....(A) hihiii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zo beieuwd naar de nieuwe!
    En absoluut Edward, hhi.

    xo,

    BeantwoordenVerwijderen