dinsdag 28 juni 2011

PWMU ;; Dramastic

PWMU!!??
Wtf? Ja.
PWMU is Playing with Make-up
Iedereen die van make up houd kent het wel,
het is laat en je verveelt je (of je verveelt je gewoon!)
wat doe je dan?
HUP DIE LA OPEN!
en spelen met je make up.
Looks maken die je normaal gesproken niet naar buiten zou dragen,
of gewoon wat uitproberen met verschillende producten & kleuren.
Dus ik dacht in plaats van altijd maar gewone Eye of the Days maken,
ook zoiets als ik weer eens niks te doen heb gehad of ik had gewoon zin om 
een ondraagbare look te maken :)

-----------------------------------------------------

Dat was de inleiding voordat iedereen denkt, wth is dat nou weer.
Now you know.
^____^



 Nou, dat was dus de look!
Ik had wat paletjes liggen met grijstinten, maar ik gebruik haast nooit zwart en grijs! Dus toen dacht ik, ik ga eens wat proberen.
in eerste instantie dacht ik 'dit word niks' 
MAAR als ik eerlijk ben vind ik het toch best mooi geworden haha!


Dit zijn de spulletjes die ik heb gebruikt, ik ben 1 ding vergeten om op de foto te zetten. Namelijk mijn NYX Jumbo Eye pencil in Milk.
Die was toch niet erg intressant geweest want ik heb hem gede-pot.
Omdat ik anders telkens best wel wat product verloor met het slijpen.
-----------------------
Douglas - Glitter Eyes kit
de bovenste 3 kleuren gebruikt (nr. 1,2 & 3)

Essence - Metallics quattro - 02 Steel Me
Gelliner gebruikt

Wet 'n Wild - Trio - Diamonds
Bovenste kleur gebruikt
Everyday Minerals - Wenkbrauw poeder - Medium Brown
Hema - Eyebrow Gel 
Catrice - Liquid Liner Waterproof - 010 Don't Leave Me
---------------------------------------- 

Ik heb als basis het Jumbo eye pencil van NYX gebruikt, die heb ik aangebracht helemaal tot aan mijn wenkbrauw. Toen heb ik met een liner kwastje een erg dramatische wing gemaakt tot ongeveer boven mijn pupil. Met de 3e kleur uit het Douglas palette heb ik met een blending kwast de liner geblend en langzaam naar de neus uitgeblend. Toen heb ik de 2e kleur uit het Douglas palette gebruikt om de liner te setten, ik heb met een klein kwastje de oogschaduw erop gedept. Daarna de witte shimmery kleur uit het Wet 'n Wild palette onder de wenkbrauw en in de hoek van het oog. Toen heb ik mijn eyeliner aangebracht. Nog een beetje van de 2e en 3e kleur samen onder het oog & VOILA!


-------------------------------------------------
Spelen jullie wel eens met make up? 
xoxo

2 opmerkingen: