dinsdag 5 juli 2011

ELF bestelling!

Jaja, na 2 dagen de postbode bijna aanvallen als mijn pakketje er niet bij zat heb ik eindelijk mijn ELF bestelling binnen gekregen!

Klik hier om naar de website van ELF te gaan


"MIJN PAKKETJE!" 
Je had het gezicht van de postbode moeten zien..
Ik ben echt super ongeduldig als ik iets heb besteld, ik heb het dan liever gister als morgen in huis. Ik was dus ook erg blij toen het er eindelijk was.
Ik zag in de CosmoGirl een klein stukje staan over ELF!
Ik ben meteen naar de site gegaan en heb een bestelling gedaan.
Ik heb 13 dingen besteld uit hun 1 euro lijn (1 EURO!!!) 
 Ik kon het dus echt niet laten om wat dingen te bestellen, welke beautylover kan zoiets voor een euro laten liggen? NOT ME!


Wat ik heb besteld:

- Oogschaduw in:
Nymph Dreams & Brownstone
- Eyelid Primer
- Eyebright Oogpotlood 
(ikdachtdatheteenwittewas!)
- Facial Whip in Camilia 
- Tinted Moistrurizer in Light Beige
- Blush in Glow
6 Kwasten: 2 Normale shader kwasten, 2 Blending kwasten en 2 Crease kwasten





Verder zal ik alle producten deze week doornemen in een los artikel,
dat is misschien wat leuker als alles in 1 artikel. 
Mijn favoriet van al deze spulletjes is denk ik de blush, misschien komt deze zelfs ook wel in de buurt van Nars Orgasm.
Ik zit al tijden op Rose Gold van Sleek te azen, maar hij is telkens op overal :(

--------------------------

Ben je ook zo ongeduldig als het op bestellingen aankomt?
en welke producten van ELF heb je?

xoxo

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal. Ja, ik ben ook erg ongeduldig als er een bestelling moet aankomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk stukje.
    Je blog ziet er leuk uit.

    Zullen we elkaar volgen?

    LOVE, ninajj.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen