donderdag 7 juli 2011

Wat neem ik mee? #1

Wat neem ik mee? PART ONE

Ik ga zo nu en dan eens laten zien wat ik allemaal meeneem als ik in het weekend bij mijn vriend ga slapen. Of als ik een keer een weekendje/weekje weg ga, maar dan neem ik meer mee. Dat zullen jullie ook wel zien dan ;)
Deze keer heb ik niet zo verschrikkelijk veel meegenomen.
Alles heb ik in dit tasje van SOHO zitten
Ik had eerst alles in een klein toilet tasje van Burberry zitten, maar deze is veel makkelijker, alles kun je heel makkelijk vinden.
Ook zit er een ruimte in voor kwasten! Eigenlijk je tandenborstel ofzo denk ik maar ik gebruik het om mijn kwasten in de stoppen
Zo! Hij zit deze keer niet zo vol gepropt als anders
Ik verwachte namelijk mooi weer (helaas) en dan gebruik ik geen foundation, alleen een tinted moisturizer.
EN VOILA!
Ik vind het fijn om veel producten mee te nemen, zo kan ik altijd kiezen wat voor look ik wil maken die dag!
Dat zit er allemaal in
Catrice - Mineral Compact Powder - 110 Light Beige
Gosh - Bronzer - 02 Natural Glow
Elf - Tinted Moisturizer - Light Beige
Benefit - Lip & Cheek Stain - Posietint
NYX - Blush - 03 Angel
Elf - Blush - Glow
Oriflame - Concealer - Pink
Elf - Eyeshadow - Nymph Dream
Elf - Eyelid Primer 
Oriflame - Highlight Pencil
Catrice - Liquid Liner - Don't leave me
Catrice - Eyeshadow - Coral's enchanted garden
Sephora - Eyeshadow duo - nr. 5
2 Oogschaduws van Joey New York
p2 - Eyeshadow - Grey Pleasure
Essence - Wenkbrauw poeder
Hema - Wenkbrauw Gel
Catrice - Our best length ever mascara
Catrice - Spicy Coral
Maybelline - Peach Pit

------------------------------------------

Neem jij altijd veel make up mee zodat je kunt kiezen?

xoxo

PS. Het word weer 1 artikel per dag, ik heb gemerkt dat ik nu te veel koop. Omdat ik telkens maar dingen wil reviewen enzo. Ik ga eerst eens kijken wat ik in mijn stash nog kan reviewen! Want het loopt uit de hand hihi

1 opmerking:

  1. Dat van teveel dingen kopen om te reviewen, maar ook nog erg veel dingen gewoon hebben, komt me bekend voor. :D
    Nieuwe spulletjes kopen is veel te leuk ja!

    Ik neem trouwens ook altijd lekker veel make upjes mee, je weet nooit wat je allemaal nodig hebt, liever wat teveel dan te weinig! :D

    BeantwoordenVerwijderen