vrijdag 8 juli 2011

LUSH!

HalloHallo!

Ik ben afgelopen zondag voor het eerst naar de Lush geweest in Den Bosch
Ik had al zo veel geweldige dingen gehoord over de Lush,
en ik dacht "wat kan er nou zo speciaal zijn aan zeep!?" 
Now I Know!
Ik ging samen met mijn lieve vriendje naar Den Bosch, en voor de zoveelste keer kon ik de Lush niet vinden (dom he?) tot we hem gewoon ineens tegenkwamen!
Wij naar binnen, de winkel rook echt super lekker!
Ik hou helemaal niet zo van geurende winkels, rituals loop ik bijvoorbeeld al met mijn neus dicht voorbij. Maar dit, oh wauw.

Het erge is wel dat Lush verslavend is, ik ben namelijk vandaag weer terug geweest naar de Lush en heb ook wat dingen overgekocht van iemand op marktplaats! Wel van de kerstcollectie, maar alles was nog heel lang goed :)
Ook voor een spotprijsje, maar dat horen jullie nog wel hihi

------------------------------------------------------------

IK HEB SPECIAAL VOOR JULLIE GEWACHT!!!!
Ik was namelijk bij mn vriend thuis, en daar had ik mijn camera niet, ik wou het zo verschrikkelijk graag openmaken en ruiken en GROM!
Maar ik heb gewacht, omdat ik graag foto's voor dit artikel wou maken.

LIEF VAN MIJ HE!?
hahah


Ik kreeg van mijn baby de Good Karma giftbox, 
en hij kocht voor zichzelf Ambrosia! 
"Schatje, mag die hier blijven? bij mijn aankomende Lush stash?"

De mensen in de winkel, waren echt super aardig! Ik wil ook in de Lush werken, heeeel graaaag en dan mijn hele salaris er doorheen brassen.


Lush says:
Ambrosia is een kalmerende scheer crème, laat dit product niet liggen! (OKE!)
Zeg vaarwel tegen een geirriteerde huid. Ambrosia maakt ochtende weer dragelijk voor gevoelige kinnen. Gebruiksaanwijzing: Wrijf het in je stoppels. Scheer deze af, spoel je scheermesje regelmatig af. (Ambrosia schuimt niet; het is te mild)

De crème maakt zijn huid echt super zacht, maar volgens mij kunnen wij vrouwen dit ook gebruiken of niet? Doe het niet hoor, dit is van vriendjelief. 
Hij ruikt lekker, maar ik kan de geur niet echt beschrijven.
Ik zal vragen als hij het een paar keer heeft gebruikt, of hij een soort review aan mij wilt vertellen, mochten jullie daar geintresseerd in zijn.
Ambrosia koste 8,95 voor 100 gram
--------------------




Ik word alleen al vrolijk van het inpak papier! 
Aangezien het de eerste keer was in de lush, en ik vooral een douchegel en een zeep wou proberen, leek deze set me perfect!


Dit vind ik helemaal super! Alles is van recycled papier!
Ook worden de inpak papiertjes van Lush in Nepal gehaald, zo steunen ze ook nog eens een goed doel!


Toen ik dit zag werd ik ook helemaal vrolijk, in plaats van plastic gebruikten ze popcorn om dit in te pakken! Helemaal milieu bewust dus!
Popcorn breekt namelijk af, plastic niet.
SUPER LUSH!



Dit zat er dus in!
De Happy Hippy showergel en een Karma Zeepje in de vorm van een smiley.
En wauw, deze zeep (Karma) ruikt ZO verschrikkelijk lekker!
Dit is meteen mijn favoriete geur geworden, geen enkele zeep in de winkel vond/vind ik lekkerder ruiken als deze! 
Ik ga een keer een flink stuk van deze zeep aanschaffen!
(+alleanderekarmaspullendiezehebben)

What Lush says about Happy Hippy;
Mellow yellow hair and body gel with freshly squeezed grapefruits.
Just the thing for centralising your aura

Ingredienten; Water, Fresh Pink Grapefruit Juice, Grapefruit Water, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate(jaja), Lauryl Betaine, Propylene Clycol, Grapefruit Oil, Bergamot Oil, Frankinence Oil, Lactic Acid, Limonene, Perfume, Methylparaben

Pfoe.. dat was niet fijn om in te typen maar dan weten jullie dat ;)
Mijn product is gemaakt voor Bianca op 09-05-2011 en ik moet hem gebruiken voor 09-07-2012

De Karma Smiley Zeep!

Spicy patchouli is complemented with refreshing lemongrass, orange oil and pine to create a clean and lovely smell that lasts on the skin for ages after you've washed. If you've been mindful and brimming with loving kindness, this is the soap to reward you. One whiff and you'll be hooked - for this life and the next.
(bron: Lush.com) 

Ik vind deze zeep echt helemaal geweldig, de geur blijft ook superlang hangen. Dat vind ik met de douchegel niet, hij ruikt lekker, maar zodra het schuim weg is ruik je hem eigenlijk niet meer. Dat vind ik wel jammer :)

---------------------------------

Dan kreeg ik nog 2 proefjes;


De Flying Fox Showergel en de Veganese Conditioner 
Ik heb beide al gebruikt, ofja, niet opgemaakt maar wel gebruikt!
Flying fox ruikt zo heel sterk, maar als je je handen (ofzo) er mee wast ruikt ie wel echt super lekker. Deze geur blijft ook langer hangen als Happy Hippy. 
Het Veganese masker ruikt ook super lekker, en het maakte mijn haar superzacht! 

1 van deze 2 producten ben ik wezen kopen, wil je weten welke? 
Stay Tuneddd

-------------------

Do you love Lush?
Wat heb je aan Lush producten?

xoxo

1 opmerking: